Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Productfotografie drukwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Productfotografie drukwerk

    Is dit niks? Ideaal voor productfotografie en kost twee keer niks. Ik gebruik die ook. Neemt niet zoveel plaats in, is licht en prima zolang je niet professioneel met modellen of zo werkt, want dan schiet het duidelijk tekort. Voor shoots met één tot drie kinderen werkt het zelfs ook nog prima. Er bestaan zelfs nog goedkopere versies van deze kit, zonder rolkoffer.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #17
      Re: Productfotografie drukwerk

      Deze mag ik vanaf maandag alvast de mijne noemen: http://www.kamera-express.be/product...t-0613t-60x130

      Die leek me toch net nog ietsje meer te bieden dan de andere, omwille van een iets groter oppervlak blijkbaar en voor die 30 euro extra kan je beter iets kopen dat net dat ietsje meer heeft.

      De lampenset lijkt me interessant, Simplephotography, maar krijg ik dan 1 of 3 lampen in die set? Want dat is me nog niet volledig duidelijk...

      Alvast bedankt!

      Bob
      Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

      Comment


      • #18
        Re: Productfotografie drukwerk

        Nog een vraagje: hier zitten toch ook de lampen in (ben nog niet geweldig bekend met flitssets, maar kijk er wel naar uit om nu weer een reden te hebben om met fotografie op een bepaald minder amateuristisch niveau (de halogeenlampen waren toch niet dát ) bezig te gaan zijn! )

        Thx!
        Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

        Comment


        • #19
          Re: Productfotografie drukwerk

          Nog iemand tips qua lampensets of meer uitleg erover?

          Alvast bedankt!
          Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

          Comment


          • #20
            Re: Productfotografie drukwerk

            Oorspronkelijk geplaatst door BobMermans Bekijk bericht
            Nog iemand tips qua lampensets of meer uitleg erover?

            Alvast bedankt!
            Type je vraag in die lichte balk rechtsboven in beeld, er staat al veel over geschreven op dit forum dus zal je het best terug vinden.

            Comment


            • #21
              Re: Productfotografie drukwerk

              Oorspronkelijk geplaatst door BobMermans Bekijk bericht
              De lampenset lijkt me interessant, Simplephotography, maar krijg ik dan 1 of 3 lampen in die set? Want dat is me nog niet volledig duidelijk...
              Drie flitskoppen en daarbij één rechthoekige softbox, één octabox en één honingraat. Allemaal klein qua afmetingen, en dus perfect voor wat jij wil doen.
              ______
              www.vue.photo

              Comment

              Working...
              X