Beste mensen,
Ik was op zoek naar een workshop voor het gebruik van een on camera flash en hoe je deze met nieuwe technieken kan gebruiken.
Met het gedacht dat dit 'the place to be' was om goede workshops te vinden, kwam ik tot de conclusie dat er wel enkele posts zijn maar geen verzameling van.
Misschien hierbij een goede initiatief om alles wat workshops betreft te bundelen in één topic. Wat denken jullie ervan?
Ik kan misschien ook van start gaan met enkele goede vragen om deze topic in gang te krijgen.
1) Heb je al workshops gevolgd? Zo ja, welke?
2) Hoe was je ervaring met het volgen van deze workshops?
3) Heb je zelf al een workshop gegeven, of geef je er nog? Zo ja, over wat precies?
4) Wat zoek je in een workshop? Waar let je op bij het zoeken van een workshop?
5) Wat vind je negatief/positief aan een workshop (algemeen)?
Hierbij ook ineens mijn zoektocht.
Met vriendelijke groeten,
Neil
Ik was op zoek naar een workshop voor het gebruik van een on camera flash en hoe je deze met nieuwe technieken kan gebruiken.
Met het gedacht dat dit 'the place to be' was om goede workshops te vinden, kwam ik tot de conclusie dat er wel enkele posts zijn maar geen verzameling van.
Misschien hierbij een goede initiatief om alles wat workshops betreft te bundelen in één topic. Wat denken jullie ervan?
Ik kan misschien ook van start gaan met enkele goede vragen om deze topic in gang te krijgen.
1) Heb je al workshops gevolgd? Zo ja, welke?
2) Hoe was je ervaring met het volgen van deze workshops?
3) Heb je zelf al een workshop gegeven, of geef je er nog? Zo ja, over wat precies?
4) Wat zoek je in een workshop? Waar let je op bij het zoeken van een workshop?
5) Wat vind je negatief/positief aan een workshop (algemeen)?
Hierbij ook ineens mijn zoektocht.
Met vriendelijke groeten,
Neil
Comment