Ik vind het zo ook niet slecht met de witte randen, maar weet niet hoe je de printer vanuit Acrobat Reader opdracht geeft om de witte randen niet te printen.... zou het ook eens zonder willen zien...
Ik vind het zo ook niet slecht met de witte randen, maar weet niet hoe je de printer vanuit Acrobat Reader opdracht geeft om de witte randen niet te printen
Ik denk dat er maar weinig tekstprinters echt zonder witte randen kunnen printen. Volgens mij is die pdf die je krijgt ook met marges, om zeker te zijn dat je geen stuk verliest
Ik vind het zo ook niet slecht met de witte randen, maar weet niet hoe je de printer vanuit Acrobat Reader opdracht geeft om de witte randen niet te printen
Ik denk dat er maar weinig tekstprinters echt zonder witte randen kunnen printen. Volgens mij is die pdf die je krijgt ook met marges, om zeker te zijn dat je geen stuk verliest
Ik vind die witte randen net mooi... Horen bij de techniek, net zoals bij die (oude) videowall's die opgebouwd werden uit verschillende televisieschermen die op- en naast elkaar gestapeld werden. De kunst zal zijn om die velletjes heel netjes naast elkaar te plakken - evenveel witruimte overal... lijkt me niet eenvoudig...
Leuke link !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Originally posted by HappyOne
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik tiled afdrukken in photoshop?
file->print with preview
Hier kun je dan instellen welk deel je wilt afdrukken, ofwel sleep je de afbeelding in het venster ofwel werk je met de afstanden(wat natuurlijk nauwkeuriger is).
Originally posted by Peer
Op zich wel leuk.
Jammer dat de foto's die je upload maar een maximum van 1 MB mag hebben.
Zet je foto dan eerst om naar zwart-wit en/of kleiner formaat, vind persoonlijk de grens niet zo storend
Tom
Inderdaad, hij wordt toch in zwart/wit omgezet door het programma, dus waarom niet direct? Bovendien is 1 MB echt genoeg voor een poster die door bolletjes wordt samengesteld!
Mijn kat is al in de gallerij van de site te bewonderen !!!
Gewoon ff een mailtje en je eigen foto komt er ook bij...
Originally posted by depost
Ik heb mijn hond gerasterd en kreeg hem terug in een pdf file (acrobat reader). Hoe kan ik deze foto nu zien in zijn geheel zonder hem aftedrukken
Waarschijnlijk weer een domme vraag maar ik kan het niet vinden
Groetjes
Momenteel heb ik Acrobat reader 5.1, kan daarin geen printpreview button vinden, laat staan een andere button waarmee je je "printwaar" kunt bekijken. Volgens mij is het niet mogelijk om je "puzzel" van te voren te aanschouwen...
Printen dus en dan bekijken...
Op de site zelf kun je trouwens toch ook ongeveer zien hoe het er uit komt te zien?
Volgt HUMO ook mee op BD ?
rasterbator is deze week opgenomen in 'linke boel' op www.humo.be
BD0251BE
Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote
Comment