Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moderator Note: Alle onnodige reacties verwijderd.
Ik zou een programma aanraden dat lagen en laagmaskers ondersteunt en daarbij denk ik uiteraard op de eerste plaats aan Photoshop. Maar ik meen dat de recentere versies van Photoshop Elements ook laagmaskers ondersteunen.
Je kunt het zelfs met een gratis programma als Perfect Layers.
Ik ben eens gaan zoeken naar recente topics over hetzelfde, en vind de volgende. Opgelet: deze gaan niet meteen over "welk programma?" maar "hoe?".
Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
Moderator Note: Off topic posts verwijderd.
Er is een verschil tussen de letter en de geest, en dat weet je maar al te goed, HJ. Of maak jij alleen maar (nutteloze) posts om je aantal op te drijven?
Ik zou een programma aanraden dat lagen en laagmaskers ondersteunt en daarbij denk ik uiteraard op de eerste plaats aan Photoshop. Maar ik meen dat de recentere versies van Photoshop Elements ook laagmaskers ondersteunen.
Je kunt het zelfs met een gratis programma als Perfect Layers.
Ik ben eens gaan zoeken naar recente topics over hetzelfde, en vind de volgende. Opgelet: deze gaan niet meteen over "welk programma?" maar "hoe?".
Bedankt voor de links, ben wel geen Photoshopper maar met dat programma “Perfect Layers” en de ‘hoe’s” moet dat “perfect” lukken.
Nu me nog wat verdiepen in de werkmethode en dan komt dat wel in orde.
EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires debruri.be
Comment