Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips gevraagd voor kermisfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips gevraagd voor kermisfoto's

    Een paar maand terug heb ik hier prachtige kermisfoto's gezien van een paar BD-ers die op een kermis gaan shooten zijn.
    Graag had ik wat tips gekregen om van die kleurrijke kermisfoto's te maken.
    Kunnen er een paar nog eens wat foto's met exif posten ajb ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Het is helemaal niet moeilijk om kermisfoto's te maken, er is meer licht dan je verwacht.
    Ik nam mijn foto's allemaal uit de losse hand, en dat viel best mee
    Je kunt die van mij bezichtigen op http://bingel.instantlogic.com/
    (SD Hasselt kermis)
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

    Comment


    • #3
      Dag bingel,

      Als ik die foto's zo zie ga ik ook eens langs een kermis, wist niet dat dit zo'n mooie foto's kon opleveren. Heb ik een goei excuus

      E
      Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

      Comment


      • #4
        Knappe foto's Bingel !
        Ter info : nu staat de foor in Gent (niet zoals traditioneel op het St-Pietersplein, maar aan de Watersportbaan).

        Ik zal er ook maar eens gaan shooten
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Zoals Bingel al zei, er is meer licht dan je denkt, maar ik heb toch mijn statief gebruikt.

          En ook omdat ik meer die beweging in mijn foto's wou vangen, heb ik nog wat trukjes moeten gebruiken om voldoende lange sluitertijden te krijgen (groot diafragma, polaroid opgezet (bij gebrek aan ND-filter)).

          Veel plezier ermee, en als je in de sfeer wilt komen kan je eerst hier even langsgaan http://filmar.fotopic.net/c54951.html
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment

          Working...
          X