Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 2: A technical view on tiny things

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 2: A technical view on tiny things

    Wim,

    Gisteren pas de verslagen van je "workshops macro" gevonden en onmiddellijk een kopie opgeslagen.
    Dank voor de vele tijd die je er zeker aan hebt besteed en vooral om je kennis en ervaring te willen doorgeven.
    Theoretisch gefundeerd zal het zeker aanzetten om met camera en eenvoudige toebehoren te experimenteren en meer inzicht te krijgen in de technische kant van de macrofotografie.Tevens kan het ook voor velen een stimulans zijn om weer eens de aandacht te richten op deze magische wereld.

    Amafot

    Comment


    • #17
      Re: [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 2: A technical view on tiny things

      Bedankt voor het delen van deze info en het tijd maken voor de vertaling
      Nikon D5000 en wat lenzen.

      Comment


      • #18
        Re: [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 2: A technical view on tiny things

        Nu, als Purlut iets doet is het (meestal)altijd goed.Of hij da nu mag of nie mag en neen magda weet van nikste.
        gr, eb

        Comment


        • #19
          Re: [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 2: A technical view on tiny things

          Super !! Echt tof dat mensen bereid zijn hun kennis in een workshop te stoppen en gratis te delen met anderen. Wanneer ik er tijd voor heb ga ik ze zeker eens afdrukken, lezen en proberen. Marco heeft me altijd ook wel wat geïnteresseerd en met behulp van deze workshops kan ik eens testen of het wel iets voor me is.

          Alvast bedankt aan de maker, maar ook aan de eventuele vertalers, nederlands is toch nog altijd ietsje makkelijker hé

          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment

          Working...
          X