Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens schoonmaken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lens schoonmaken

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    Mijne Pa had ne Les Paul. Echte gitaristen nemen gewoon de gitaar die nodig is op dat moment. Les Pauls komen trouwens ook in geparfumeerde koffers.
    Ik heb maar een Epi, geen Gibson, maar het is het iconische Custom model, zwart met vergulde HW. Daarnaast nog een paar gitaren (ak en el) en bassen, el contrabas, maar de laatste 15 jaar vooral toetsen, Yamaha P80 piano, Hammond XK2 en sinds kort een "keyboard" (dat zijn ze toch allemaal???), een Yam Piaggero NPV60, niet groots van klank, maar erg licht en een behoorlijk klavier. Ook nog wat slagwerk etc. Recording moet ik dringend mee beginnen, maar ik kom er niet toe om daar solo aan te beginnen.
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
      Ik heb maar een Epi, geen Gibson, maar het is het iconische Custom model, zwart met vergulde HW. Daarnaast nog een paar gitaren (ak en el) en bassen, el contrabas, maar de laatste 15 jaar vooral toetsen, Yamaha P80 piano, Hammond XK2 en sinds kort een "keyboard" (dat zijn ze toch allemaal???), een Yam Piaggero NPV60, niet groots van klank, maar erg licht en een behoorlijk klavier. Ook nog wat slagwerk etc. Recording moet ik dringend mee beginnen, maar ik kom er niet toe om daar solo aan te beginnen.
      allez nu is t ver gekomen een Epiphonist die een Fenderman een Strat-janet noemt. Wat is t volgende? Wout Bru die tegen een thais kok zegt dat hij pikant kookt?

ik heb het verschil tussen Epi en Gibson altijd veel kleiner gevonden dan dat tussen Fender en Squire. Epi's zijn echt super.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Ik ben idd echt tevreden over de bouw en de klank van mijn epi. Van Fender heb ik enkel een Jazz Bass Fretless, wel een MiM (Made in Mexico), maar erg goed. Oude Squiers waren goed, de recentere zijn minder.
        Voor de Gibson betaal je +/-2.500 ballekes, de epi kost er 600, de mijne nieuw, maar B-stock voor 300 op ebay. Ik denk niet dat het verschil 8 x meer waard is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          allez nu is t ver gekomen een Epiphonist die een Fenderman een Strat-janet noemt. Wat is t volgende? Wout Bru die tegen een thais kok zegt dat hij pikant kookt?

ik heb het verschil tussen Epi en Gibson altijd veel kleiner gevonden dan dat tussen Fender en Squire. Epi's zijn echt super.

Valt te bezien welke squier je hebt,
          je hebt de japanse, mexicaanse, amerikaanse, koreaans, chinees en nog wat landen...

maar blijkbaar zouden de mexicaanse enorm goeie zijn...
          kheb nooit de moeite genomen om het op te zoeken,
          maar mijn fender squier speelt echt prachtig... mooi geluid en goede afwerking, ligt proper in de hand en is goed gebalanceerd...

Mijn hudson daarentegen heeft een veels te zware hals voor haar hollow body...

Maar een gitaar zoals mijn eko V3... zoiets heb ik nooit meer gehad... goedkope italiaanse uit de jaren 50-60... man speelde als een droom...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik heb ook nog een Eko gehad, Ranger6, akoestisch en loodzwaar, klonk goed maar niet luid door een laag vernis zo dik als een glasplaat...
            Dat was inderdaad een goedgebouwde gitaar en erg goedkoop (3.500 BEF in 1976, nieuw gekocht bij Bernaerts in de Zuidstraat, Brussel)
            Het was mijn eerste eigen gitaar, tot dan op een merkloos afdankertje van mijn broer gespeeld....

Comment

Die V3, da's toch een soort Flying V, niet ?

En bij mijn weten (ook niet opgezocht) worden er geen Squiers meer gemaakt in de US of in Mexico, enkel in het Verre Oosten (wat voor de Amerikanen eigenlijk in het westen ligt)

Comment

En die gitaren stinken ook allemaal naar sigarettenrook
                Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                Our English website: www.kaichitravel.com
                Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                  Die V3, da's toch een soort Flying V, niet ?

En bij mijn weten (ook niet opgezocht) worden er geen Squiers meer gemaakt in de US of in Mexico, enkel in het Verre Oosten (wat voor de Amerikanen eigenlijk in het westen ligt)

Ik had ze met zwarte body en gouden slagblad...
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                    En die gitaren stinken ook allemaal naar sigarettenrook
                    Je m'excuse, was niet de bedoeling het topic te kapen.
                    Verder slechts 1 van mijn gitaren stinkt naar rook...
                    (rond een kampvuur spelen en gitaar iets te dicht houden )

Comment

We waren wel over een lens bezig hé !
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Bij de apotheek van die korrels halen tegen stinkvoeten wil ook nogal wat straf parfumkes doen verdwijnen
                        Webstek in opbouw

Comment

Etui 24 uur in plastieken zak in de diepvriezer of volgend product,
                          Ecodor, professionals in geurbestrijding, Kattenspritz geur verwijderen, Het verwijderen van de geur van Kattenpis, kattenplasjes, plassende kat, plasgeur, kattenpiesgeurverwijderaar, plasgeurtjes, plasgeur verwijderaar, kattenurine, urinevlek, urinegeur, urinelucht, kattepies, kattenpies, stank, geur, vlekken, kattenzeik, kattezeik, catterys, catteries, sproeien, poesjes, katers, poes, poezen, kittens, sproeiende kat, Gesproeide urine, Sproeiende kater, kater, sproeien, schoonmaken, kattenpis schoonmaken, hondenurine, plas,urine, kattenbakken, kattebak
                          "It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds

Comment

Working...
                          X