Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een zwevend kader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nog een zwevend kader

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Maar met BorderFX dus wel, zij het enkel in Aperture (of iPhoto)?
    Net even iPhoto nagekeken, alleen Aperture. BorderFX zit leuk in elkaar, het zou een goeie aanvulling zijn.

    Comment


    • #32
      Re: Nog een zwevend kader



      (niet dat ik het zelf geïnstalleerd heb, ik gebruik iPhoto enkel op mijn jpg's op te laden)
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #33
        Re: Nog een zwevend kader

        Ah, juist, aparte versie voor iPhoto.

        Comment


        • #34
          Re: Nog een zwevend kader

          Dank zij het vernieuwde forum alle moeite voor niets dus . Geen van de achtergrondkleuren die men hier nu kan kiezen zorgt nog voor "een zwevend kader" met de instellingen uit mijn openingspost.
          't Is dus niet ALLEMAAL goud dat blinkt.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #35
            Re: Nog een zwevend kader

            Stja systeemkleuren zeker ? Klik Spijtig want het was wel mooi dat zwevend kader van Vim.
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #36
              Re: Nog een zwevend kader

              Na overleg met de auteur van het zwevend kader, en lang zoeken naar de achtergrondkleur die verdwijnt in de grijze tint van het vernieuwd forum hier de nieuwe waarden om in te voeren in het onderdeel Border van de Faststone resizer. frame 1 - width 3 /color RGB 255-255-255, tint 160, intesit 0,helderheid 240. Maar deze waarden zijn naar smaak te veranderen.
              Nu de waarden om de achtergrond te bepalen en deze te laten opgaan in de grijze tint van het forum;
              Voor de schaduw radius- 4 depth 3 (deze kunnen ook naar smaak). en zwart 3 keer 9 RGB.
              Belangrijk;background- RGB 235-235-235 / tint 160/ intensit 0 / helderheid 221
              Verdere en eerste instellingen zie TS -er is niets aan verandert, grt guido
              https://ggpics.be/

              Comment


              • #37
                Re: Nog een zwevend kader

                @guido.g: waarvoor dank!
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

                Comment


                • #38
                  Re: Nog een zwevend kader

                  Tip i.v.m. het nemen van kleurstalen in (en buiten) Photoshop: Using the Photoshop eyedropper tool to pick web colors (de uitleg begint ongeveer op 1:00)

                  Voor mijn kaders gebruik ik IDimager Pro.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment

                  Working...
                  X