Hallo allemaal.
Graag had ik jullie ervaring aangesproken voor het volgende.
Ik zou graag van mijn vriendin een fotoshoot houden. Dit hier thuis. Mijn eerste ideeen zijn bv op een stoel, iets met een laken,..zo een ietwat ondeugendere fotoshoot. Echter kan ik me voor de rest niet veel attributen en poses voorstellen buiten stoel, laken, handen voor de borsten,..
Ook vraag ik me af hoe ik het beste met belichting kan spelen/gebruiken. Ik beschik spijtig genoeg niet over een externe flitser of studiomateriaal..ik heb alleen dingen zoals buitenverlichting, staanlamp etc..kan ik hier iets mee.
Voor de rest heb ik van hardware enkel:
Een 18 - 55 lens
Statief
En een circulair polarisatiefilter.
Kan in met al deze dingen aan de slag gaan?
Al bedankt voor jullie advies en tijd!
Gr. Jarno
Graag had ik jullie ervaring aangesproken voor het volgende.
Ik zou graag van mijn vriendin een fotoshoot houden. Dit hier thuis. Mijn eerste ideeen zijn bv op een stoel, iets met een laken,..zo een ietwat ondeugendere fotoshoot. Echter kan ik me voor de rest niet veel attributen en poses voorstellen buiten stoel, laken, handen voor de borsten,..
Ook vraag ik me af hoe ik het beste met belichting kan spelen/gebruiken. Ik beschik spijtig genoeg niet over een externe flitser of studiomateriaal..ik heb alleen dingen zoals buitenverlichting, staanlamp etc..kan ik hier iets mee.
Voor de rest heb ik van hardware enkel:
Een 18 - 55 lens
Statief
En een circulair polarisatiefilter.
Kan in met al deze dingen aan de slag gaan?
Al bedankt voor jullie advies en tijd!
Gr. Jarno
Comment