Voor mijn studies etalage-inrichting moet ik regelmatig fotos trekken van winkelramen. Vaak heb ik problemen met reflectie. Heeft er iemand tips om dit te voorkomen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
reflectie voorkomen
Collapse
X
-
-
Re: reflectie voorkomen
@ Mijn 2 voorgangers...
Als jullie kijken naar de registratiedatum, dan zie je dat de TopicStarter maar sinds vandaag op het forum zit.
@KOALAA
Dus om te beginnen zouden we al moeten weten of je een compactcamera of een reflexcamera hebt. Bij een reflexcamera zal die polisarisatiefilter inderdaad de oplossing bieden.
Bij een compactje kan ik ook niet echt helpen.
R0b!n
Comment
-
Zelfs bij een compact kan deze helpen, Maar je zal deze er dan zelf voor u lens moeten vasthouden want opschroeven zal inderdaad moeilijk zijn.
Maar het maakt mij niet uit hoe lang iemand lid is, ik had zelf al meerdere jaren een reflex voor ik mij hier lid maakte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk berichtZelfs bij een compact kan deze helpen, Maar je zal deze er dan zelf voor u lens moeten vasthouden want opschroeven zal inderdaad moeilijk zijn.
Maar het maakt mij niet uit hoe lang iemand lid is, ik had zelf al meerdere jaren een reflex voor ik mij hier lid maakte.
Soit , k was misschien een beetje snel met dat te zeggenMijn excuses
Comment
-
Comment