Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret Paard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Portret Paard

    Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
    ...

    Had ik dat zelf al niet gedaan? Waarschijnlijk niet Bedankt! ...
    [Mod-LesC]Graag gedaan!
    Je kunt dat namelijk zelf niet. Je kunt wel je titel aanpassen, maar omwille van een of andere bug in de forumsoftware wordt die titelwijziging niet doorgevoerd op een hoger niveau, wat wij de lijst noemen, namelijk (de lijst van) alle topics die tot Tips & Trucs behoren.
    Ook degenen die op jouw post antwoorden, behouden de originele titel (Shoot Paard en Ruiter). Vanaf mijn post is dat normaal gezien opgelost.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Portret Paard

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      [Mod-LesC]Graag gedaan!
      Je kunt dat namelijk zelf niet. Je kunt wel je titel aanpassen, maar omwille van een of andere bug in de forumsoftware wordt die titelwijziging niet doorgevoerd op een hoger niveau, wat wij de lijst noemen, namelijk (de lijst van) alle topics die tot Tips & Trucs behoren.
      Ook degenen die op jouw post antwoorden, behouden de originele titel (Shoot Paard en Ruiter). Vanaf mijn post is dat normaal gezien opgelost.[/Mod]
      Klopt Bedankt he !
      R0b!n
      PORTFOLIO

      Comment

      Working...
      X