Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen vanuit helikopter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotograferen vanuit helikopter

    Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat het koppel er haarscherp en tot in de details wil opstaan, maar eerder een overzichtsfoto te maken.
    Anders kan je beter een hoogtewerker nemen...

    Let er voor vertrek zeker op dat het venster proper is! Zowel langs binnen als langs buiten.
    Kuis het indien nodig af. Nog beter is deur openlaten indien dit zou gaan.

    Minimum vlieghoogte voor heli's boven steden is 300ft (100m) boven de grond, en in principe een 600meter horizontale afstand bewaren van gebouwen.

    Ik zou in elk geval voor de 70-300 gaan!

    Good luck and have fun!

    Comment


    • #17
      Re: Fotograferen vanuit helikopter

      Ze hadden me niets meer laten weten dus ik dacht dat het niet doorging, tot nu, het gaat dus wel door!
      Ik hoop zo dat de foto's goed gaan zijn!
      De meesten raden de 70-300 aan, dus die ga ik gebruiken.
      Ik laat jullie over een paar uur weten hoe het was
      Facebook
      Flickr
      500px

      Comment


      • #18
        Re: Fotograferen vanuit helikopter

        En hoe was het?

        Comment


        • #19
          Re: Fotograferen vanuit helikopter

          Ik hoop maar dat de helikopter niet neergestort is, want het is nu al meer dan een dag geleden, en Surione ging een paar uur later al laten weten hoe het gegaan was...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #20
            Re: Fotograferen vanuit helikopter

            Alleen in Polen is een tweedekker neergestort in het water, hier heb ik nog niets gehoord...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #21
              Re: Fotograferen vanuit helikopter

              Ik was vergeten reageren, sorry.

              Allereerst was het een heel leuke ervaring.
              De wind zat jammer genoeg zo verkeerd als maar zijn kon, dus moest hij snel vliegen als we een goed zicht hadden en kon hij enkel trager aan de kant waar je minder zag door een boom die perfect in de weg stond.
              Heel veel onscherpe foto's, maar er zijn er gelukkig bij die gelukt zijn
              Veel foto's van de gasten die al buitenstaan, en als het koppel dan buiten staat kijken ze jammer genoeg de hele tijd naar haar handen, omdat ze een duif vast heeft.
              Ik ben alleszins tevreden
              Als ik een deze dagen een ander e computer tot beschikking heb toon ik de resultaten, maar ik weet dat deze pc niet juist is qua kleuren, o.a. veel te rood.

              Oja, ik ben dus begonnen met scherpstellen op oneindig, maar dan was het toch niet scherp, dus ben ik overgeschakeld naar autofocus. Een nadeel was dat m'n lens niet een van de snelsten is.
              Facebook
              Flickr
              500px

              Comment


              • #22
                Re: Fotograferen vanuit helikopter

                Een beetje late reactie, maar meestal zijn de cameramensen vastgemaakt met een "veiligheidsgordel"

                Comment


                • #23
                  Re: Fotograferen vanuit helikopter

                  Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                  Een beetje late reactie, maar meestal zijn de cameramensen vastgemaakt met een "veiligheidsgordel"
                  De deur was toe, ik had de normale gordel aan.
                  Facebook
                  Flickr
                  500px

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotograferen vanuit helikopter

                    En de foto's??
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment

                    Working...
                    X