Re: De maan en ... ?
Voor mij hoeven ze niet veel te doen...... met een beetje bescherming van de objectieflens ben ik reeds tevreden . Voor mij mogen ze gerust 'protectfilter' of zo genoemd worden, want UV tegenhouden was alleen belangrijk in de analoge tijd. Best die naam wijzigen dus. En by the way, ik maak geen reklame voor deze filters, iedereen doet/koopt wat hij wil.
Maar tracht maar eens een objectief te verkopen met een kras of kleine krasjes op de lens...... iedereen weet dat die kras niets uitmaakt voor de kwaliteit van de foto's, maar toch raak je ze dan zelfs niet meer aan de straatstenen kwijt.
En wat de kostprijs betreft..... och ja, als je eens een terrasje doet ben je soms meer kwijt.... en je houdt niks over.... buiten wat hoofdpijn misschien .
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon
Bekijk bericht
Maar tracht maar eens een objectief te verkopen met een kras of kleine krasjes op de lens...... iedereen weet dat die kras niets uitmaakt voor de kwaliteit van de foto's, maar toch raak je ze dan zelfs niet meer aan de straatstenen kwijt.
En wat de kostprijs betreft..... och ja, als je eens een terrasje doet ben je soms meer kwijt.... en je houdt niks over.... buiten wat hoofdpijn misschien .
Groetjes
Comment