Is dit de moeite om te bestellen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boek voor beginners
Collapse
X
-
-
Re: Boek voor beginners
Een vriend van me heeft dat boek gebruikt in zijn eerste trimester op avondschool.
Heb hem ook al geholpen met een en ander uitleggen en eens gezien in zijn boek naar de uitleg en zo.
Zit best goed in elkaar voor de beginner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paddy8908 Bekijk berichtik heb als beginner veel aan de boeken van scott kelby.
Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje
Comment
-
Ik heb qua digitale fotografie toch wel veel gehad aan de boekjes van Joan Staels (trouwens ook een BD-lid) waarnaar in de eerste post naar gelinkt werd. Daarnaast is Scott Kelby mijn bijbel (maar dan wel voor Photoshop en Lightroom)BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 916 Bekijk berichtIs dit de moeite om te bestellen?
Ik neem ze nog altijd ter hand soms!"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
500px
Comment
-
Het enige wat ik echt nog mis, en ik ben er ooit een draad over begonnen, is een boek met praktische oefeningen. De twee boeken van J.Staels bevatten er wel wat, maar ik ben ervan overtuigd dat er een markt is voor een boek(je) met een echt praktisch "stappenplan".BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Ik volg zelf avondschool maar heb de 3 boeken van scott kelby over digitale fotografie gekocht (ook in 1 versie verkrijgbaar) en ik vind het absolute aanraders. Zoveel tips en op een vlotte leesbare manier weergegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtHet enige wat ik echt nog mis, en ik ben er ooit een draad over begonnen, is een boek met praktische oefeningen. De twee boeken van J.Staels bevatten er wel wat, maar ik ben ervan overtuigd dat er een markt is voor een boek(je) met een echt praktisch "stappenplan".ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtDie van Kelby doen dat toch een beetje? Althans voor Lightroom en Photoshop toch?
Ik heb van Kelby wel enkel de boeken over Photoshop & Lightroom (for Digital Photographers), die inderdaad ook wel oefeningen bevatten, maar bewerkingen op gemaakte foto's.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk berichtIk volg zelf avondschool maar heb de 3 boeken van scott kelby over digitale fotografie gekocht (ook in 1 versie verkrijgbaar) en ik vind het absolute aanraders. Zoveel tips en op een vlotte leesbare manier weergegeven.
Leest inderdaad heel vlot.Canon EOS 90D EFS 18-135
Comment
Comment