zaterdag geeft een vriendin van me een groot verjaardagsfeest en ze heeft me gevraagd om de “fotograaf” uit te hangen. Ik vond het de perfecte gelegenheid om m'n camerabehendigheid te verbeteren. helaas ben ik nog maar een groentje in het vak. Soms heb ik niet het gevoel volledige controle te hebben over m’n toestel. Daarmee vroeg ik me af of iemand zo vriendelijk zou willen zijn om me wat op weg te helpen, dat zou fantastisch zijn, dan kan ik haar tenminste een waardig aantal foto’s schenken en zelf ook volkomen genieten van het maken ervan!
misschien eerst wat praktische informatie; ik ben de trotse bezitster van de canon eos500d, 18-55mm en 55-250mm
dit alles vindt plaats in een zaal, ik weet eigenlijk niet echt wat te verachten qua belichting en hoe ik mijn camera het beste instel naargelang de situatie... dus alle tips zijn welkom!
alvast hartelijk dank!!
misschien eerst wat praktische informatie; ik ben de trotse bezitster van de canon eos500d, 18-55mm en 55-250mm
dit alles vindt plaats in een zaal, ik weet eigenlijk niet echt wat te verachten qua belichting en hoe ik mijn camera het beste instel naargelang de situatie... dus alle tips zijn welkom!
alvast hartelijk dank!!
Comment