Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cursus?

Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk bericht
    als uw cursussen dan zonder schrijffouten zouden zijn, zou ik misschien...
    Als je juist schrijven belangrijker vindt dan een juiste technische uitleg ben je verkeerd bezig. Ik heb liever iemand die weet waar hij mee bezig is en misschien een schrijffout maakt dan een leerkracht nederlands die het verschil niet kent tussen diafragma en sluitertijd.

En aan je vragen en foto's te zien kan je de cursus nog goed gebruiken.

My 2 cents
    Last edited by Doc_Holiday; 17 december 2010, 15:36.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Als je juist schrijven belangrijker vindt dan een juiste technische uitleg ben je verkeerd bezig.
      Misschien maak je ook denkfouten, Doc.
      De TS vraagt
      Heeft er iemand ergens een link naar een goede online cursus? Die gratis is...
      en jij wilt haar een offline cursus tegen een democratische prijs verkopen.

Bovendien vind je blijkbaar
      En raad eens wat 99% van de mannen het leukst vinden, een paspop trekken of een knap model.
      een goed argument om studentes over de brug te trekken.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Lid worden van een fotoclub is ook niet gratis
        bij ons 20 euro per jaar, minder dan 2 euro per maand dus en dan krijg je elke vergadering een drankje van de club (twee keer per maand) ik ben dus super tevreden van mijn club

EN je leert er nog iets bij over fotografie ook

Klikkie

Klikkie2

Klikkie3

En nog een 4de klikkie

wat google al niet kan, je krijgt de basis mee en wat meer algemene info...
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

en hopelijk komt hanneV zo af en toe nog eens langs... laatste login, 5 dec... de dag van het eerste en enige bericht...
          En wij maar zagen en uitleg geven en op mekaars posts reageren
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Hallo ^^

Waw! Wat een disscusie !
            Dankuwel allemaal. Ja, geld heb ik echt niet, en online cursussen zijn ook niet altijd wat het moet zijn...

Maar het lukt aardig moet ik zo zeggen .

Heb het een beetje druk gehad! Mijn excuses!

Bedankt he allemaal!!

Comment

Amai wat een discussie.

Ik ben zelf ook student en inderdaad is het helemaal niet evident andere studies te combineren met een cusrus fotografie. Dit is duur en het is handig als er al wat nuttige informatie op internet te vinden is, daarna kan iedereen nog vrij beslissen een offline cursus te volgen.

Ik kon het niet laten om toch te reageren om volgende qoute:
              En raad eens wat 99% van de mannen het leukst vinden, een paspop trekken of een knap model
              HanneV laat al vermoeden dat het gaat om een dame, dat er veel mannen rondlopen die vaak aan seks denken is dat hun ding. Fotografie gaat toch niet over wat je nadien nog allemaal met foto's van een echt model kunt en met een paspo niet, maar om de dingen die je leert en de resultaten die je levert. Een reactie zoals deze quote zorgt net dat mensen afhaken. Dat gevoel geeft het mij althans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nimf Bekijk bericht
                HanneV laat al vermoeden dat het gaat om een dame, dat er veel mannen rondlopen die vaak aan seks denken is dat hun ding. Fotografie gaat toch niet over wat je nadien nog allemaal met foto's van een echt model kunt en met een paspo niet, maar om de dingen die je leert en de resultaten die je levert. Een reactie zoals deze quote zorgt net dat mensen afhaken. Dat gevoel geeft het mij althans.
                tja... ik kan de uitspraak wel begrijpen hoor! Elke foto is een potentiële kandidaat voor je portfolio... en een portfolio met enkel paspop-foto's... zal dat dan niet eerder paspoppen aantrekken?

paspop voorbeeldje... www.strobistfotografie.be

probleem van paspoppen is dat de huid nogal plastiek van uitzicht is...

maar je hebt ook gelijk natuurlijk... er zitten best heel wat voyeurs tussen de fotografen!
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                  tja... ik kan de uitspraak wel begrijpen hoor! Elke foto is een potentiële kandidaat voor je portfolio... en een portfolio met enkel paspop-foto's... zal dat dan niet eerder paspoppen aantrekken?

paspop voorbeeldje... www.strobistfotografie.be

probleem van paspoppen is dat de huid nogal plastiek van uitzicht is...

maar je hebt ook gelijk natuurlijk... er zitten best heel wat voyeurs tussen de fotografen!
                  Zo erg is dat toch niet,voordeel is ....spreekt nooit tegen.
                  Kijk HIER en HIER maar eens.Is zelfs te koop.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

hha ^^

man man, al die discussies !

ik werk wel graag met echt modellen, ookal heb ik dat nog maar 1 keer gedaan .

Comment

Working...
                    X