Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op mijn zoektocht op het net heb ik een intressante site gevonden met tutorials in de vorm van filmpjes voor PS 7 en andere grafische software. De eerste serie is gratis te bekijken. Veel kijkplezier
Heb de eerste 6 filmpjes op een kwartiertje gevolgd.
Zeer verstaanbaar engels.
En ik heb al een paar mooie dingen geleerd.
Maar 99 dollar voor het geheel op CD is wel wat duur. Ik heb al met plezier geïnvesteerd in de Bijbel, en dat is zo'n turf die je zomaar niet gaat lezen als de laatste Harry Potter.
Zijn er geen andere gesproken filmpjes op het net te vinden?
Onder mijn favorieten staan nog veel url's met tutorials maar de meeste zijn gewoon geschreven en dus geen filmpjes.Als ik meer tijd heb zal is ze eens uitpluizen
Groetjes
vicky
Er zit elke maand een cd bij het Engels tijdschrift 'digital photo'. Met daarop gemiddeld 6 cd tutorials over photoshop. O.a. van Barrie Thomas http://www.barrie-thomas.com/ Op zijn site kan je ook een volledige cursus bestellen.
Comment