Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Galabal fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Galabal fotografie

Oorspronkelijk geplaatst door donaatello Bekijk bericht
    heb miss nog een interessant ideetje gekregen van iemand die ik ken.
    Die zei dat ik misschien gewoon een gordijn moest hangen en dat mensen zo juist hun hoofd tussen het gordijn steken. Zoals iemand die voor de show eens kijkt hoeveel volk er is. Is dit iets ?
    dit is erg mager... je ziet hun outfit niet... je kan dat één keer doen, maar niet voor 1000 man...

zorg voor een vast concept met de nodig variatie... ofwel bieden de mensen de variatie en nodig je ze daar voor uit door middel van de opzet van de photo boot ofwel zorg jij voor de variatie door middel van attributen...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Hmmmm,Ga nog eens goed nadenken over de verschillende attributen die ik kan gebruiken en achtergronden.
      Bedankt voor alle tips
      Photography Donaat - http://www.fotonaat.be
      Ervaring doet men op uit onervarenheid

Comment

gebruik van die halloween attributen of zo
        geef de dame zo ne pluizige sjaal in het rood, en zet zo een hoge hoed op bij de heer
        boeien voor de damen of heer en de andere zweepke
        achtergrond: ne foto van brugge of zo: vent op zijn knie om haar ten huwelijk te vragen
        geeft ze allemaal ne teddybeer

groetjes
        Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

Comment

Working...
        X