Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt voor deze uitleg.
Eigenlijk deed ik mijn hdr probeersels in photomatrix.
Maar gezien die voor mij toch tegenvallende resultaten(halo effecten) gaf die ik niet makkelijk op kon lossen , was ik al hiervan af gestapt en over gegaan naar het exposure blending/fusion.
Dit geeft minder tot geen halo effect en verder doe ik eigenlijk daarna maar weinig bewerking (ik wil het zo (voor/op mijn scherm) natuurlijk als mogelijk houden)
Ik had daar over gelezen op deze site
Ik heb eigenlijk nooit in PS gekeken hoe dit daarin te doen want ik doe ook dit nog steeds met photomatrix.
Maar na het bekijken van je foto's ga ik hier zeker eens mee beginnen, al was het maar om een vergelijk te krijgen.
Thanks
Last edited by Nick Altena; 1 februari 2011, 23:44.
ziet er zeer leerrijk uit! bedankt om je kennis hierover mee te delen. ga ik over enkele weekje mij eens mee bezighouden om dit in de praktijk te doen!
Comment