Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukken bij foto.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto's afdrukken bij foto.com

Algemene voorwaarden ExtraFilm en misschien andere foto-ontwikkelaars zijn wel heel breed..... Dit schrikt mij nu wel af....
    Ben ik de enige die dat heeft gelezen?

Intellectuele eigendomsrechten
    Je foto’s:
    Je geeft ExtraFilm een niet-exclusieve, wereldwijde en royalty-vrije licentie waarbij het materiaal dat zich in jouw account bevindt door ExtraFilm gekopieerd, opgeslagen, getoond en verzonden mag worden, voor zover dit nodig is om de door ExtraFilm aangeboden diensten te vervullen (deze diensten omvatten, maar zijn niet beperkt tot de controle en bevestiging van het wachtwoord, het onderhoud en de ontwikkeling van onze site en het verifiëren van de naleving van deze overeenkomst). Je garandeert dat je je ten opzichte van ExtraFilm niet zal beroepen op je morele rechten van vaderschap en integriteit met betrekking tot de door jou geplaatste foto’s. Je garandeert op die manier dat ExtraFilm elk auteursrechtelijk beschermd materiaal efficiënt kan kopiëren, opslaan, tonen en verzenden, hierbij rekening houdend met de gangbare manier van werken binnen de sector
    EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

Comment

Hmmm da klinkt nie echt 100% zoals je verwacht.

Als ik goed lees kunnen ze dus foto's gebruiken naar hun believen.
      Ook leuk
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door droop78 Bekijk bericht
        Algemene voorwaarden ExtraFilm en misschien andere foto-ontwikkelaars zijn wel heel breed..... Dit schrikt mij nu wel af....
        Ben ik de enige die dat heeft gelezen?

Intellectuele eigendomsrechten
        Je foto’s:
        Je geeft ExtraFilm een niet-exclusieve, wereldwijde en royalty-vrije licentie waarbij het materiaal dat zich in jouw account bevindt door ExtraFilm gekopieerd, opgeslagen, getoond en verzonden mag worden, voor zover dit nodig is om de door ExtraFilm aangeboden diensten te vervullen (deze diensten omvatten, maar zijn niet beperkt tot de controle en bevestiging van het wachtwoord, het onderhoud en de ontwikkeling van onze site en het verifiëren van de naleving van deze overeenkomst). Je garandeert dat je je ten opzichte van ExtraFilm niet zal beroepen op je morele rechten van vaderschap en integriteit met betrekking tot de door jou geplaatste foto’s. Je garandeert op die manier dat ExtraFilm elk auteursrechtelijk beschermd materiaal efficiënt kan kopiëren, opslaan, tonen en verzenden, hierbij rekening houdend met de gangbare manier van werken binnen de sector

is inderdaad nogal lastig...
        Houdt niet tegen dat ik ze toch ga blijven gebruiken, ook al omdat ik vanwege mijn belgacom internet abo er gratis 50 fotos kan laten afdrukken om de 2 maanden...
        Dit is wel de reden waarom ik mijn albums onmiddelijk na de bestellingen verwijder, hoewel ze die vermoedelijk dan wel ergens in de cache zullen hebben staan...

Kga eens een mailtje sturen met een vraag voor meer uitleg...
        klaat jullie weten wat het antwoord is...
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

heb een reactie gehad
          vraag :
          Hallo,

Ik stuur jullie dit mailtje met een vraag voor meer duidelijkheid ivm het volgende:

"Je geeft ExtraFilm een niet-exclusieve, wereldwijde en royalty-vrije licentie waarbij het materiaal dat zich in jouw account bevindt door ExtraFilm gekopieerd, opgeslagen, getoond en verzonden mag wordenvoor zover dit nodig is om de door ExtraFilm aangeboden diensten te vervullen (deze diensten omvatten, maar zijn niet beperkt tot de controle en bevestiging van het wachtwoord, het onderhoud en de ontwikkeling van onze site en het verifiëren van de naleving van deze overeenkomst). Je garandeert dat je je ten opzichte van ExtraFilm niet zal beroepen op je morele rechten van vaderschap en integriteit met betrekking tot de door jou geplaatste foto's. Je garandeert op die manier dat ExtraFilm elk auteursrechtelijk beschermd materiaal efficiënt kan kopiëren, opslaan, tonen en verzenden, hierbij rekening houdend met de gangbare manier van werken binnen de sector"

Dus, als ik het goed begrijp kan extrafilm ten alle tijde mijn fotos gebruiken naar eigen goeddunken????
          Of vergis ik mij.
          Want het zou voor mij, zijnde een hobbyfotograaf, niet leuk zijn om foto's terug te vinden op het net waar ik bloed zweet en tranen voor gewerkt heb.

Antwoord
          U hebt op 20-9-2010 om 20:04:47 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

Dit is een voorwaarde enkel om uw bestelling tot een goed eind te verwerken.
          Hierbij heeft Extrafilm geen recht om uw foto's te publiceren of om deze voor andere doeleinden te gebruiken.

Enkel voor het verwerken van uw bestelling.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extrafilm Klantendienst

Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Mooi dat dees ook duidelijk is!
            Was effe dubieus.
            Kunnen tekst toch effe duidelijker plaatsen
            nikon stuff

Comment

Working...
            X