Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Baby foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Je moet jezelf echt wel opleggen om regelmatig foto's te nemen, ik vergeet dit soms en dan mis je een paar fases ...
    Het gaat ook allemaal zo ontzettend snel, van baby naar peuter is zo achter de rug.
    Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    vertel me da niet!! 't gaat ferm rap (9maand voorbij gevlogen)
    iedere dag nen foto nemen lukt gelijk ook nie altijd meer.
    Ja, dat had ik ook al zo bemerkt. Daarom dat ik onlangs begonnen ben met nen "project 365" voor mezelf, elke dag een foto, maakt niet uit wat, maar elke dag er ook uit bijleren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katbollie Bekijk bericht
      Ja, dat had ik ook al zo bemerkt. Daarom dat ik onlangs begonnen ben met nen "project 365" voor mezelf, elke dag een foto, maakt niet uit wat, maar elke dag er ook uit bijleren.
      hier ook dergelijk project begonnen bij de geboorte, der zitten wel al wa gaten in
      Last edited by david_ve; 8 september 2010, 14:43.
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        Je moet jezelf echt wel opleggen om regelmatig foto's te nemen, ik vergeet dit soms en dan mis je een paar fases ...

Het gaat ook allemaal zo ontzettend snel, van baby naar peuter is zo achter de rug.
        hmm komt me erg bekend voor. Wat ik ook heel sterk merk is het verschil tussen m'n eerste en m'n tweede kind. Toen dik 4 jaar geleden mijn zoontje geboren is, ben ik eigenlijk pas écht begonnen met fotograferen. (ik kocht mijn eerste spiegelreflex in de kraamweek) En van hem heb ik dus ook een héleboel (weliswaar slechte en middelmatige) foto's van die eerste periode. Mijn dochter is nu 9 maanden en van haar heb ik véél minder foto's geschoten De foto's díe ik van haar heb geschoten zijn dan overigens wel weer wel stukken beter maar toch....
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
        X