Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nog een tip die bij mij altijd wel goed werkt: Hou de humor erin: babbel wat, zever wat, lach wat.... Zo komt je model veel natuurlijker over en is het voor jullie allebei vlotter werken.
Hopelijk komen er heel veel tips ^^ Want ik heb mijn eerste studioshoot volgende week zondag, dus ook ik zoek tips
Een tip die ik alvast onthoudt: tellen voor een foto. 1 - 2 - 3 klik! Dan weet het model wanneer ze niet mag knipperen, perfect in pose moet zitten etc...
Ongelooflijk hoe je jezelf als "fotograaf" wil voorstellen als je al "zenuwachtig" bent voor zo'n routine-opdrachtje van 3x niets. Als ik wat meer inlevingsvermogen had dan zou ik nerveus worden van jou zenuwachtigheid. "Chance dat we geluk hadden of we hadden pech....'" Mens toch. En ik lees hier iets over "tellen". Je moet je model laten tellen. Ogen dicht en op 1-2-3 gooit ze haar kijkers open.
Wil IK het voor je komen opknappen ?
Een tip die ik alvast onthoudt: tellen voor een foto. 1 - 2 - 3 klik! Dan weet het model wanneer ze niet mag knipperen, perfect in pose moet zitten etc...
Ongelooflijk hoe je jezelf als "fotograaf" wil voorstellen als je al "zenuwachtig" bent voor zo'n routine-opdrachtje van 3x niets. Als ik wat meer inlevingsvermogen had dan zou ik nerveus worden van jou zenuwachtigheid. "Chance dat we geluk hadden of we hadden pech....'" Mens toch. En ik lees hier iets over "tellen". Je moet je model laten tellen. Ogen dicht en op 1-2-3 gooit ze haar kijkers open.
Wil IK het voor je komen opknappen ?
Ligt het aan mij of is dit echt zo'n bijtende reactie?
Hier ben ik dus NIETS mee.
Ik stel mij niet als "fotograaf" op, die mensen kwam naar mij toe...
En voor jou mag het dan een routine opdrachtje van 3x niets zijn, voor mij is het anders. Ik trek foto's van mijn kiddies, en leuke plaatsen. Om nu van iemand anders foto's te gaan nemen is voor mij dus géén routine.
Vergeten dat iedereen ergens moet beginnen misschien?
Dank je wel voor je post zeker? En tot nog es.
Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.
De resultaten zijn: mensen die hebben afgebeld...
Ik was zo viesgezind.
De dag ervoor om 20 uur 's avonds bellen ze af met de mededeling dat de dochter (van wie de shoot zou zijn) ziek is, maar vroegen wel om 'n nieuwe shoot te regelen.
Hopelijk gaat die dan wel door!
Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.
ja hier was het een ander geval, maar voor eigen werk vraag ik ook altijd 3 modellen in de hoop er eentje te hebben. Als ik een model vraag en ze belt af maak ik nooit een andere afspraak, omdat de ervaring leert dat ze niet durven of niet meer willen en daarom excuses zoeken, doe je dan een andere dag, bellen ze je weer af.
ik zeg natuurlijk niet: ik wil je niet meer, maar: we spreken nog wel eens af. wedden dat ze je er niet meer op aanspreken.
hier was het anders zoals gezegd omdat ze u vroegen.
Comment