Voor esthetica moeten we in groepjes een een schilderij (waarop mensen prominent aanwezig zijn) nabootsen in een 'tableau vivant' en er een foto van maken.
Dit is natuurlijk helemaal mijn ding (ik zit niet op een kunstschool, dus dit is een zeldzame opdracht).
Maar nu is het zo, ik vind het moeilijk om een schilderij te vinden dat mogelijk is na te maken. Want je moet rekening houden met de achtergrond, de attributen die nodig zijn, het aantal mensen + het geslacht van de mensen (wij zijn een groepjes van 3 meisjes en ik ben al zeker fotograaf, dus 1 of 2 meisjes), de houdingen enz.
Weet er iemand van jullie een schilderij dat geschikt zou zijn?
Ik heb al veel gegoogeld, maar nog niet direct iets tegen gekomen...
Dit is natuurlijk helemaal mijn ding (ik zit niet op een kunstschool, dus dit is een zeldzame opdracht).
Maar nu is het zo, ik vind het moeilijk om een schilderij te vinden dat mogelijk is na te maken. Want je moet rekening houden met de achtergrond, de attributen die nodig zijn, het aantal mensen + het geslacht van de mensen (wij zijn een groepjes van 3 meisjes en ik ben al zeker fotograaf, dus 1 of 2 meisjes), de houdingen enz.
Weet er iemand van jullie een schilderij dat geschikt zou zijn?
Ik heb al veel gegoogeld, maar nog niet direct iets tegen gekomen...
Comment