Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leerrijke dvd tutorial ivm belichting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leerrijke dvd tutorial ivm belichting

Oorspronkelijk geplaatst door BeVero Bekijk bericht
    Kan je eens zeggen wat je daar al geleerd hebt?

Ik heb de filmpjes op Lime bekeben, en buiten een paar plezier makers kan ik daar toch niet veel leren hoor.

Als je met deze DVD werkelijk iets kan bijleren, dan heb ik het geld er graag voor over, maar tot hiertoe heb ik nog niets gezien waar ik ook maar iets bruikbaars aan heb.
    Voor de meer ervaren fotografen onder ons zullen er natuurlijk dingen inzitten die we al wisten maar je moet dan zelf op andere dingen letten die niet expliciet vermeld worden.
    Als je niet zeker bent of het het waard is, er komen volgens de website nog een aantal filmpjes online.

Jakke
    Canon en glas
    www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BeVero Bekijk bericht
      Kan je eens zeggen wat je daar al geleerd hebt?

Ik heb de filmpjes op Lime bekeben, en buiten een paar plezier makers kan ik daar toch niet veel leren hoor.

Als je met deze DVD werkelijk iets kan bijleren, dan heb ik het geld er graag voor over, maar tot hiertoe heb ik nog niets gezien waar ik ook maar iets bruikbaars aan heb.
      100% akkoord
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

gisteren gekocht en lang .... gedownload en geconverteerd naar avi
        en een eerste filmpe al bekeken en daarin toch al bijgeleerd
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Hier ook... de download was erg traag... maar de beeldkwaliteit is in ieder geval erg goed. Kan nog niks zeggen over de inhoud, maar ga in het weekend eens lekker achterover geleund kijken.
          BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
          Flickr of Mijn Website

Comment

heb er al enkele van bekeken (de eerste 4) en ik vind het heel goed, al paar dingen van bijgeleerd en als het van mij afhangt (ben nog niet zo heel lang bezig met te verdiepen in model/flitsfotografie) raad ik het aan alle "nieuwelingen" aan

1 minpuntje is wel de trage download maar dat nemen we er bij
            Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

Comment

Hier is een review van de DVD door Serge Van Cauwenbergh. Linkje

Jakke
              Canon en glas
              www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                Voor alle duidelijkheid en voor men mij hier afschiet, heeft te maken met dit topic en dit is de link...
                Wat is die vis goed belicht op de foto gezet
                Ik vind het de leukste vis van het jaar.

Comment

Bij een collega fotograaf ook eens de dvd grotendeels bekeken.

Voor mij persoonlijk weinig nieuws onder de zon, maar kan me inbeelden voor vele anderen wel hoor.
                  Best leuk gebracht...
                  Wat ik wel leuk vind is het bonusmateriaal waar hij de nabewerking in LR showt, temeer omdat ik wel de toning van Bert's foto's heel mooi vind.

Jammer dat ook dit voor mij weinig tot niet bruikbaar is door het feit dat hij hel fel contrast en blacks optrekt om dan te gaan desatureren.

Probleem is de dat je met die technieken de exacte kleuren van de kleding deels verliest en dat is is voor mij een grote "nono" gezien ik beelden maak voor catalogi.

Maar zeker eens uittesten op andere beelden

PS : zou eigenlijk wel willen weten wie die Erika is... Ben er zeker van dat er wat klanten van mij interesse zouden hebben om haar als model in te huren.
                  Last edited by pete; 19 april 2010, 15:14.
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht

PS : zou eigenlijk wel willen weten wie die Erika is... Ben er zeker van dat er wat klanten van mij interesse zouden hebben om haar als model in te huren.
                    www.erika.be
                    www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Die zou het ook niet slecht doen

Maar weet ondertussen genoeg over de echte dame in kwestie.
                      Nu ja, van modellen lig ik al lang niet meer wakker.

Als de klanten een tip vragen geef ik wat namen door, that's it. Uiteindelijk beslissen zij wie wel en wie niet, met of zonder modellenbureau.
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

De dvd is best wel leerrijk, maar ik had er toch meer van verwacht om eerlijk te zijn.

Als ik voor een product 125 euro betaal, verwacht ik een zeker niveau van professionalisme. Een grapje, wat gelach door de microfoon kan ik best wel eens verdragen. Wanneer mensen in mijn buurt vragen om de tv stiller te zetten door al dat overbodig luid gelach, dan is er een probleem.

De bonus was bijvoorbeeld wel perfect gedaan. Geen gelach of gezever, maar concreet en duiding waar nodig.
                        Mijn website | Facebook

Comment

Working...
                        X