Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Tja ik zal het ook eens opzoeken in de boekwinkel. Simpel maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Koop liever op het internet maar een boek moet ik toch maar eens in gaan kijken ; )
Tja, ieder zijn mening natuurlijk maar ik geef geen geld meer aan dure glossy boeken of tijdschriften omdat alle info nu op het internet te lezen staat. In het pre-internet tijdperk prezen boekenverkopers hun waar aan met het cliché : "Een sieraad voor je boekenkast!". Wie voor dit argument nog gevoelig is en wie graag boeken voelt en ruikt en niet op een paar euro moet kijken, ja die doet maar...Na enkele jaren zijn de meeste boeken wel verouderd maar dan doe je ze toch gewoon naar De Slegte en koop je er nieuwe. Nou, ik niet dus...
verleden week gekocht en er al heel wat tips uit gehaald. Intussen ook de handleiding van mijn D700 opnieuw doorgenomen, en alles wat opgefrist met wat extraatjes erbij.
Ben content van de aankoop.
Ik heb dat boek gekocht, en eerlijk gezegd heeft deze boek mij weinig bijgebracht.
Het is vooral een boek over wat doet dit en dat knopje, en dat is een beetje vreemd want je hebt al een prof. camera.
Natuurlijk is er altijd iets wat je bij kan leren, maar voor die enkele tip was het nu ook niet waard.
Een eenvoudig en toch boeiend boek zijn deze van scott kelby, of hoe je iets complex eenvoudig kan uitleggen.
Comment