Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek over Nikon camera's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek over Nikon camera's

    Heeft iemand toevallig het boek:

    Fotograferen met een professionele Nikon van Dré de Man?

    En zo ja wat vind je ervan?

    Groeten Brigitte
    Last edited by BrigitteVH; 19 maart 2010, 21:04.

  • #2
    Re: Boek over Nikon camera's

    Heb het doorbladerd in een boekenshop. Zelf niet gekocht.
    In een zeer mooie vormgeving eigenlijk de handleidingen.
    Met foto's e.d.

    Fijn om te hebben, maar voor die prijs koop ik mij liever een geheugenkaartje en lees de handleidingen van Nikon.

    mvg
    Patrick
    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

    Comment


    • #3
      Re: Boek over Nikon camera's

      Tja ik zal het ook eens opzoeken in de boekwinkel. Simpel maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Koop liever op het internet maar een boek moet ik toch maar eens in gaan kijken ; )

      Comment


      • #4
        Re: Boek over Nikon camera's

        inmiddels heb ik het boek...
        goed boek!

        Comment


        • #5
          Re: Boek over Nikon camera's

          Tja, ieder zijn mening natuurlijk maar ik geef geen geld meer aan dure glossy boeken of tijdschriften omdat alle info nu op het internet te lezen staat. In het pre-internet tijdperk prezen boekenverkopers hun waar aan met het cliché : "Een sieraad voor je boekenkast!". Wie voor dit argument nog gevoelig is en wie graag boeken voelt en ruikt en niet op een paar euro moet kijken, ja die doet maar...Na enkele jaren zijn de meeste boeken wel verouderd maar dan doe je ze toch gewoon naar De Slegte en koop je er nieuwe. Nou, ik niet dus...

          Comment


          • #6
            Re: Boek over Nikon camera's

            heb hopen boeken van hem, kan je echt wat uit leren! van scott kelby zij ze ook echt handig voor snel iets te leren
            Nikon D300s 17-55 f2/8 70-200 f2/8 35 f1/8 SB-900 SB-600

            Comment


            • #7
              Re: Boek over Nikon camera's

              verleden week gekocht en er al heel wat tips uit gehaald. Intussen ook de handleiding van mijn D700 opnieuw doorgenomen, en alles wat opgefrist met wat extraatjes erbij.
              Ben content van de aankoop.

              Comment


              • #8
                Re: Boek over Nikon camera's

                Ik heb dat boek gekocht, en eerlijk gezegd heeft deze boek mij weinig bijgebracht.
                Het is vooral een boek over wat doet dit en dat knopje, en dat is een beetje vreemd want je hebt al een prof. camera.
                Natuurlijk is er altijd iets wat je bij kan leren, maar voor die enkele tip was het nu ook niet waard.
                Een eenvoudig en toch boeiend boek zijn deze van scott kelby, of hoe je iets complex eenvoudig kan uitleggen.

                Comment

                Working...
                X