Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strepen met Epson 2400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Strepen met Epson 2400

    Ik druk met een Epson 2400, mar er zijn veel strepen. De automatische 'cleaning' doet wel iets af maar lost het probleem niet op tot mijn tevredenheid . Kost ook wel wat inkt op niks te bereiken. Zijn er andere technieken / tips om terug goed te kunnen printen ?

    groeten, Marc
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

  • #2
    Re: Strepen met Epson 2400

    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Ik druk met een Epson 2400, mar er zijn veel strepen. De automatische 'cleaning' doet wel iets af maar lost het probleem niet op tot mijn tevredenheid . Kost ook wel wat inkt op niks te bereiken. Zijn er andere technieken / tips om terug goed te kunnen printen ?

    groeten, Marc
    Ik vrees dat automatische cleaning de enige optie is, dat heb ik met mijn Epson Pro 4000 ook regelmatig, als de printer elke dag gebruikt wordt heb ik het niet, kost inderdaad veel aan inkt.

    Comment


    • #3
      Re: Strepen met Epson 2400

      Zoals ik reeds meermaals schreef, een printer moet echt werken, daarom niet alle dagen maar toch minimaal eens per week. Wat je nu moet doen is volhouden met de cleaning tot je perfecte prints krijgt, en daarna de printer meer gebruiken.

      Lig nu niet wakker van de inkt, de printer opsturen naar Epson geeft je andere prijzen om te betalen. En als je printer weer OK is, ga je in de toekomst gewoon meer beelden op papier hebben terwijl nu je inkt dient op het zootje terug OK te krijgen , kan dan de inkt dienen om beelden op papier te plaatsen, en dat lijkt me toch leuker hé.

      Succes, Jeff c.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment

      Working...
      X