Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuig spotten in de regen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegtuig spotten in de regen

    Beste,

    Is het mogelijk om vliegtuigen te spotten in de regen? Ik zou morgen naar heathrow gaan, maar ze spreken van regen/lichte regen, hoe is het beste om dit op te lossen?

    Bedankt

  • #2
    Re: Vliegtuig spotten in de regen

    ik gok op een soort schuiltentje, zo iets a la grote paraplu voor vissers. maar dan zal je er wel laag moeten onder gaan om fotoos van de vliegtuigen te kunnen maken.
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Vliegtuig spotten in de regen

      Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
      ik gok op een soort schuiltentje, zo iets a la grote paraplu voor vissers. maar dan zal je er wel laag moeten onder gaan om fotoos van de vliegtuigen te kunnen maken.
      En dan moet je niet verschrikt opkijken als er een peleton mariniers met getrokken wapens achter je staan.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Vliegtuig spotten in de regen

        Hey juppekes

        Ik denk dat er niets anders opzit dan je toestel zo veel mogelijk uit de regen te houden

        En probeer een plaatsje te vinden met de wind in je rug, als dit mogelijk is natuurlijk

        Ik ga regelmatig (bijna wekelijks ) fotograferen op Oostende, en ik heb ook al moeten stoppen omdat de regen in mijn gezicht zat
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Vliegtuig spotten in de regen

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          En dan moet je niet verschrikt opkijken als er een peleton mariniers met getrokken wapens achter je staan.
          koop een groene tent :-) belgisch leger kijkt er dan waarschijnlijk over ;-)
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: Vliegtuig spotten in de regen

            Ik zal niet beweren dat het niet mogelijk is, maar of je mooie foto's (tenzij met een mooie dreigende grijze achtergrond, kan wel indrukwekkend zijn...of een regenboog ofzo) zal hebben is iets anders. Met een camera die tegen spatwater enz kan (7D, D300S met name, full-frame modellen, andere weet ik niet meteen, zelfs niet van het merk dat ik zelf gebruik buiten de A900/850...).

            Ik zou ook zo'n tentje aanraden, een goede jas en een tas met bescherming zoals Lowepro tassen/rugzakken/... met de 'AW' cover.
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #7
              Re: Vliegtuig spotten in de regen

              Kijk eens op deze pagina.. http://www.fotoshopaalten.nl/onderho...ming-c-41.html
              Bijvoorbeeld dit http://www.fotoshopaalten.nl/optech-...oes-p-458.html modelletje.
              Voorkomen is goedkoper dan genezen!

              Comment


              • #8
                Re: Vliegtuig spotten in de regen

                En... heb je ondertussen "the big one" kunnen spotten op LHR
                zo ja, mogen we meegenieten?

                Dré

                Comment

                Working...
                X