Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge zien en ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugge zien en ...

    In't weekend ben ik in Brugge,

    Wat moet ik zeker gezien hebben en vooral "gefotografeerd" hebben???
    Graag jullie suggesties - thx.

  • #2
    Re: Brugge zien en ...

    Je MOET niets fotograferen, alleen wat je zelf denkt te willen fotograferen.

    Je kan hier een lijst krijgen van gebouwen, parken, beelden, kunst enz.. maar dat vind ik allemaal zo dom. Om maar weer een foto van het Belfort te maken, of een typische foto van dit of dat, waar er dertien van in een dozijn zijn...

    Gewoon gaan wandelen in Brugge, of in Gent, of in Antwerpen, of in sint-bommers-konten desnoods.. Maar maak gewoon dat je uw fototoestel bij hebt. Als je zelf wat rond kijkt zie
    je genoeg interessante dingen
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

    Comment


    • #3
      Re: Brugge zien en ...

      in het antwoord van spyro kan ik me vinden.

      ik zou er graag aan toevoegen: fotografeer vooral geen toeristische plaatsen en dingen.
      al de rest is toegestaan te fotograferen. veel kans dat je dan met goede dingen thuis komt.

      Comment


      • #4
        Re: Brugge zien en ...

        Na meer dan 60 jaar loop ik hier nog (bijna) elke dag met mijn fototoestel rond.. Elke hoekje en kantje geeft je wel inspiratie, het licht is ook telkens anders en ook 's nachts kan je aan de slag dank zij de verlichting van de gebouwen. Ik speel ook met de formaten van mijn foto's: vierkant, pano ... Voorbeelden vind je op mijn site www.nolfinarium.be. Veel succes!


        Nikon D90 en wat lensjes.
        groetjes,
        nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
        fotosite: www.nolfinarium.be

        Comment


        • #5
          Re: Brugge zien en ...

          www.brugge.be > toerisme en seminaries > bezienswaardigheden

          Mvg

          Patrick
          Nikon.

          Comment


          • #6
            Re: Brugge zien en ...

            Ik ben ook zo'n geval. Dwaal hier al eeuwen rond en kan nog altijd plekjes vinden om te
            fotograferen. Gewoon rondslenteren, toestel bij de hand, straatjes, huisjes, geveltjes,
            pleintjes, enfin je komt voldoende tegen. en wil je graag Groeninghe, de Dijver, het
            Belfort, de rijen, het Begijnhof, het Minnewater, en dergelijke toeristische attracties
            fotograferen, laat je vooral niet tegenhouden. Het is niet omdat het al zo vaak getrokken
            is dat jij dat niet meer hoeft te doen. Altijd leuk.
            Trouwens alles is ook al eens gezegd; zwijgen we daarom?
            Geniet vooral maar van deze prachtige stad en laat je links en rechts maar wat afzetten
            voor een veel te dure koffie, pint, spaghetti... het hoort er allemaal bij.

            Comment


            • #7
              Re: Brugge zien en ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              ik zou er graag aan toevoegen: fotografeer vooral geen toeristische plaatsen en dingen
              En wat mag daar dan verkeerd mee zijn ?
              Zoek wél naar een originele benadering
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment

              Working...
              X