Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale foralbums....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitale foralbums....

Hallokes,

Wie kan me hiermee helpen....Ik ben van plan om eindelijk eens een digitaal fotoalbum te laten afprinten van onze vakantiefoto's van 2007 en nu vroeg ik me af of er ook printcentrales zijn die geen "reclame"druk achter op het album zetten?

Wie weet waar en ze prijs/kwaliteit goed zijn?

Merciekes

grtz
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Re: Digitale foralbums....

Mypublisher drukt geen reclame, is aanvaardbare kwaliteit tegen een correcte prijs. Betere kwaliteit heeft zoals verwacht een ander prijskaartje, dus misschien niet echt een optie voor vakantiefoto's?

Roeland
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
      Mypublisher drukt geen reclame, is aanvaardbare kwaliteit tegen een correcte prijs. Betere kwaliteit heeft zoals verwacht een ander prijskaartje, dus misschien niet echt een optie voor vakantiefoto's?

Roeland
      hoeft nu idd zo duur niet te zijn....ma toekomst gericht kan het wel interessant zijn, dus je mag het me altijd vertellen
      thx alvast
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Ik heb enkele keren gebruik gemaakt van Blurb BookSmart.
        Redelijke prijs, goede kwaliteit, handzame programmatuur, tijdige aflevering.
        En kleine merkjes houdt men altijd, maar tegen extra betaling zijn ze bereid dat weg te laten. Maar wat wilt u, voor niets gaat alleen de zon op.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

ma toekomst gericht kan het wel interessant zijn, dus je mag het me altijd vertellen
          Asukabook, Graphistudio, Vakcolor,... maar nogmaals, beetje overkill denk ik voor vakantiefoto's

Roeland
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

Comment

Working...
          X