Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timelapse video met een Canon G7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Timelapse video met een Canon G7

Voor degene die geintereseerd zijn in het maken van een time-lapse video. heb ik hetvolgende voorbeeld samengesteld. Het betreft een fototentoonstelling van fotogamma Leuven.
    http://www.youtube.com/watch?v=hFoq9vcM6zo
    De foto's zijn genomen tot de kaart vol was en telkens om de 20 seconden.
    Dit met een canon G7. Er is gebruik gemaakt van extra software (CHDK) in de camera om deze automatisch foto's te laten maken. ( Enkel te gebruiken met kennis van zaken )
    Nadien zijn de foto's onbewerkt via Lightroom 3 (beta) naar een MP4 bestandje gecompileerd.

Re: Timelapse video met een Canon G7

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
    Voor degene die geintereseerd zijn in het maken van een time-lapse video. heb ik hetvolgende voorbeeld samengesteld. Het betreft een fototentoonstelling van fotogamma Leuven.
    http://www.youtube.com/watch?v=hFoq9vcM6zo
    De foto's zijn genomen tot de kaart vol was en telkens om de 20 seconden.
    Dit met een canon G7. Er is gebruik gemaakt van extra software (CHDK) in de camera om deze automatisch foto's te laten maken. ( Enkel te gebruiken met kennis van zaken )
    Nadien zijn de foto's onbewerkt via Lightroom 3 (beta) naar een MP4 bestandje gecompileerd.
    Nu niet bepaald een goed voorbeeld (die tentoonstelling) tenzij voor bewakingsdoeleinden.

Is er niet de mogelijkheid om deze beelden te laten vloeien in een filmpje, bv. het openen van een bloem of iets dergelijks ?

Comment

Re: Timelapse video met een Canon G7

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Nu niet bepaald een goed voorbeeld (die tentoonstelling) tenzij voor bewakingsdoeleinden.

Is er niet de mogelijkheid om deze beelden te laten vloeien in een filmpje, bv. het openen van een bloem of iets dergelijks ?
      Het is het eerste filmpje dat ik hiermee gemaakt heb. Een opengaande bloem heeft inderdaad meer waarde, maar daarvoor wacht ik op de lente. Dus dit is zeker mogelijk . Je moet er wel rekening mee houden dat de batterij na +/- 300 foto's leeg kan zijn.

Comment

Working...
      X