Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot aan zee in de winter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotoshoot aan zee in de winter

Anders koksijde is ook niet slecht:
    - Centrum: de klok in koksijde en het nieuwe gemeentehuis met blauwe lichten(als het donker is)
    - Tussen Koksijde en Oostduinkerke heb je grote duinvlakten en is er ook een natuurreservaat met een meer, en als je goed zoekt staat er nog een bunker van in de oorlog.
    - Dan ernaast nieuwpoort; op de pier kan je ook mooie fotos trekken.

Tips:
    - Shiet 1 uurtje voor de zon ondergaat tot ze volledig onder is, maar dan zal je wel goed moeten inflitsen.
    - Voor fotos van dichtbij: camera-focus op de ogen
    - Speel met DOF
    - Veel oefenen, je zal wss veel mislukte fotos hebben, probeer er vooral uit te leren
    - Plezier hebben en daarna ne warme irishcofee gaan drinken (of choco)

Success
    'AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      In Oostende heb je aan het Fort Napoleon (er rond) erg mooie "ruwe" achtergronden.
      Soms is het eten er niet slecht maar ik heb niet écht de indruk dat de zaak "draait" hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kolarn Bekijk bericht
        Anders koksijde is ook niet slecht:
        - Centrum: de klok in koksijde en het nieuwe gemeentehuis met blauwe lichten(als het donker is)
        - Tussen Koksijde en Oostduinkerke heb je grote duinvlakten en is er ook een natuurreservaat met een meer, en als je goed zoekt staat er nog een bunker van in de oorlog.
        - Dan ernaast nieuwpoort; op de pier kan je ook mooie fotos trekken.

Tips:
        - Shiet 1 uurtje voor de zon ondergaat tot ze volledig onder is, maar dan zal je wel goed moeten inflitsen.
        - Voor fotos van dichtbij: camera-focus op de ogen
        - Speel met DOF
        - Veel oefenen, je zal wss veel mislukte fotos hebben, probeer er vooral uit te leren
        - Plezier hebben en daarna ne warme irishcofee gaan drinken (of choco)

Success
        Merci voor de vele tips, Kolarn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
          Soms is het eten er niet slecht maar ik heb niet écht de indruk dat de zaak "draait" hoor...
          Je moet al helemaal zot zijn om in de duinen te gaan kruipen om er eten te zoeken, tenzij je een konijn bent.

Ik ben er nog nooit binnen geweest, vroeger wel toen het nog een echt fort was. Kennissen gaan er geregeld iets eten en aan hun omschrijving van de menukaart te horen is het géén zaak voor mij.
          www.fotofolio.be

Comment

Working...
          X