Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja en ? da zie ik nu met jou manier ook wel. aleen een kleurenblinde niet misschien . vandaar mijn opmerking. versta me niet verkeerd he, leuk effect hoor maar je omschrijving slaat nergens op.
hetzelfde effect kun je trouwens ook veel eenvoudiger bekomen
Blijf zeker je tutorials posten....je kan er altijd wel iets van opsteken. Niet iedereen gaat reageren bij je post....maar heel wat mensen gaan je topic toch bekijken.
ja en ? da zie ik nu met jou manier ook wel. aleen een kleurenblinde niet misschien . vandaar mijn opmerking. versta me niet verkeerd he, leuk effect hoor maar je omschrijving slaat nergens op.
Da' iets zoals " Draadloos foto frame " met draad.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Blijf zeker je tutorials posten....je kan er altijd wel iets van opsteken. Niet iedereen gaat reageren bij je post....maar heel wat mensen gaan je topic toch bekijken.
Ja, zo is dat!!!
Mij interesseren ze alvast dus wat dat betreft, blijven posten Jef!!!
Ja zo is dat. En of dit anders kan. Ok misschien wel. Maar toon dat dan, in plaats van iemand anders zijn werk in de grond te boren met ik kan dat beter
@TS, Doe zo voort. Ik leer graag wat nieuwe technieken bij.
Vele wegen leiden in photoshop naar het beoogde resultaat. Alleen hangt de manier waarop een beetje af van gebruiker tot gebruiker.
Persoonlijk werk ik liever met twee kanaalmaskers met het filter stileer > contrastlijn.
Het ene kanaalmasker in positief, het ander in negatief. Op die manier kan ik redelijk wat controle houden over m'n contrasteffekt
Comment