Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locatie antwerpen

    Weet er iemand een mooie locatie in antwerpen stad? Liefst zo vervallen mogelijk, een oud fabriek of dergelijke waar de toegang vrij is natuurlijk.

    Alvast bedankt

    wendy

  • #2
    Re: locatie antwerpen

    Mss even beter erbij vermelden waarvoor die locatie moet dienen?
    MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

    Comment


    • #3
      Re: locatie antwerpen

      Het is voor modelfotografie met een speciaal tintje... We gaan namelijk Cosplayers in beeld brengen.
      Voor degene die Cosplayers niet kennen, dit zijn gamespelers die zelf kleren namaken van bestaande gamebabes en dergelijke. waaronder bv lara croft of superwoman, ...
      En dan met deze kleren naar gamebeurzen gaan of bijeenkomsten.
      En aangezien dit best wel stoer moet overkomen dachten we meer aan vervallen fabrieken of iets in die zin. De meisjes zelf hebben al wel foto's maar de meeste zijn in een park/bos genomen en we vonden die maar saai overkomen dan.

      Vandaar opzoek naar een vervallen locatie.

      Comment


      • #4
        Re: locatie antwerpen

        Op het einde van de kaaien in de buurt van de Petrol, staat er ergens een groot en oud vervallen huis. Het staat al zo lang leeg dat er gewoon bomen uit het dak groeien. Je kan er ook in, maar wel oppassen, weet niet of het helemaal veilig is. Een andere locatie waar ik zo direct aan denk is een van de forten. Fort 6 bv is redelijk vervallen en verwilderd en levert mooie plaatjes op. Dit is wel niet vrij toegankelijk, maar mits toestemming....?
        “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
        Scott Adams

        Comment


        • #5
          Re: locatie antwerpen

          Hier is een fotoke van fort 6 om een idee te hebben:

          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
          Scott Adams

          Comment


          • #6
            Re: locatie antwerpen

            In Hellegat nabij Boom aan de rupel staan vele oude steenbakkerijen.
            Ik ben er in 2006 eens geweest voor een koppel, die daar in de buurt een huisje hadden gekocht. Sommige steenbakkerijen waren toen in herstelling door een VZW. Dus best eerst eens vandaag een kijkje gaan nemen, en dan eventueel navragen of je daar kan shooten.
            Foto's dateren nog van mijn bridge tijdperk.
            Maar je kan ook op verschillende plaatsen aan de rupel, en die is op die locatie niet echt meer in gebruik, dus ook weinig pottenkijkers of storende elementen op de achtergrond.


            Ik heb snel 2 collage's in elkaar gezet met foto's van toen.


            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #7
              Re: locatie antwerpen

              Langs de Schelde staat ook ergens een oude vervallen loods. Volgens mij heet het ook Loods 17 of zo. Komend vanaf de Metropolis rijd je direct richting de Schelde (Langs de Porsche-dealer). Bij het water gekomen is het direct het rechtse pand. (Duidelijk)
              Mooie locatie, niet zo gevarieerd als de bovenbuurman, maar wel ín Antwerpen.

              Trouwens een erg leuk thema, ben benieuwd naar de resultaten.

              'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

              Comment


              • #8
                Re: locatie antwerpen

                Bedankt allemaal... De locaties zijn zeker knap en dit is ook waar we naar opzoek waren. Helaas kunnen de locaties niet doorgaan aangezien we geen chauffeur hebben voor zaterdag om al de meisjes (6 modellen + 1 visagie + 2 fotografen + 1 cameraman en al de toebehoren) te vervoeren. De shoot gaat wel door in het achtergebouw van de studio's. Is wel niet direkt hetgene dat we zochten maar daar zullen we het mee moeten doen en gaan er zeker het beste van maken...

                Ik laat jullie zeker de resultaten nog wel zien...

                Wie weet kan ik in de toekomst 1 van de locaties zelf nog wel gebruiken.
                Bedankt

                Groetjes
                wendy

                ps: Locaties in antwerpen stad waar je toelating voor nodig hebt konden we krijgen, dit moest wel enkele maanden van te voren aangevraagd worden, dit was helaas niet het geval aangezien de shoots nu zaterdag (28 november) doorgaan.

                Comment


                • #9
                  Re: locatie antwerpen

                  de shoot was enorm leuk en geslaagd.
                  ik ben volop bezig om de foto's te krijgen maar deze zijn bestemd voor een magazine dus de kans dat ik ze al krijg om te posten is klein maar ik doe zeker mijn best.

                  In januari verschijnt de eerste reeks in het magazine, de foto's van de locatie komen in december. mischien dat ik er een paar kan krijgen die niet voor het magazine zijn geslaagd maar nog wel goed zijn...

                  Ik doe zeker mijn best om er hier een paar op te krijgen.

                  groetjes
                  wendy

                  Comment


                  • #10
                    Re: locatie antwerpen

                    zoals ik al in andere post vermelde... sorry voor de late reactie maar wegens ik het te zwaar heb gehad met mijn dochtertje waar ik toen zwanger van was heb ik geen tijd meer gehad maar zoals beloofd, hoewel het laat is, toch enkele van de foto's.

                    Elektra



                    superwoman (deze is binnen genomen en daarna uitgewerkt in photoshop)


                    dit zijn maar enkele uit een hele boel foto's van de cosplay dag. voor alle duidelijkheid. ik heb toen de foto's niet zelf genomen, ik stond die dag model (rode elektra)

                    en zoals altijd: opbouwende kritiek is zeker welkom

                    Comment

                    Working...
                    X