Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom op dit forum van T&T.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welkom op dit forum van T&T.

    Welkom op dit nieuwe en explosieve forum van TnT, sorry, T&T.

    Even voorstellen, Teddy-bear is mijn nickname en heb de BD microbe stevig te pakken sinds 11/2002.
    Mijn echtgenote is 1/2trouwboek.

    Ik verwacht dat T&T een "braaf" forum zal worden en zal dus niet veel hoeven in te grijpen

    Erg belangrijk is wel wederzijds respect, hoffelijkheid en vrije meningsuiting.

    Alles wat met tips en trucs (foto's, camera's, randapparatuur, ed) te maken heeft komt hier aan bod en al dan niet vergezeld van een of meerdere foto(s).

    De bedoeling is wel dat u daadwerkelijk iets mededeelt waarvan anderen kunnen leren, dus plaats niet alleen een foto maar ook een begeleidende uitleg!

    In dit forum kun je foto’s en gebruikte technieken tonen waarvan de overige lezers iets kunnen opsteken.
    Dit betreft niet per se alleen technische zaken, maar ook verschillende manieren van bv compositie of kleurgebruik kunnen hier worden getoond.

    Uitgangspunt is wel dat de lezers er iets van kunnen leren, dus plaats niet alleen een foto, maar ook een begeleidende uitleg.

    Overweeg ook, als het een sterk technisch en theoretisch verhaal wordt, om dit niet hier, maar in het forum Ter Zake te plaatsen.

    Foto’s in dit forum mogen zeker niet groter zijn dan 800x600 (600x800) pixels en moeten kleiner zijn dan 200 kB. Plaats zo weinig mogelijk voorbeeldfoto’s.

    Bij het tonen van een voorbeeld van gebruik van scherptediepte of een (invul)flits is het mogelijk dat u meerdere foto’s plaatst (om de verschillen te tonen).

    Overweeg dan ook of het niet mogelijk is de foto’s kleiner te plaatsen; op foto’s van bv 400x300 is het verschil tussen het wel of niet gebruiken van een flitser meestal duidelijk genoeg zichtbaar.


    Meerdere foto's zijn toegestaan die uitleg geven over het onderwerp, doch plaats ze hier dan in een duidelijk kleiner formaat (downloadsnelheid).

    T&T is ook zeker nuttig als archief, de zoekfuncie zal in de toekomst regelmatig geraadpleegd worden, gelieve om deze reden (indien mogelijk) uw foto's niet te verwijderen van uw server.

    Heeft U vragen of voorstellen? Aarzel zeker niet om dit kenbaar te maken ofwel hier of via mail!

    Laten we samen hier en elders op BD een leerzame en vooral aangenaam verblijf hebben.

    Uw moderator T&T, Teddy-bear.

    PS. Humor is toegestaan en sterk aanbevolen!



  • #2
    Succes moderator

    Comment


    • #3
      Originally posted by mila
      Succes moderator
      Je zal het nodig hebben
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Good Luck Teddy-Bear
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Originally posted by Wunjo
          Originally posted by mila
          Succes moderator
          Je zal het nodig hebben

          Oh ga jij het Teddy heel moeilijk maken dan Wunjo

          Comment


          • #6
            Originally posted by marjo
            Originally posted by Wunjo
            Originally posted by mila
            Succes moderator
            Je zal het nodig hebben

            Oh ga jij het Teddy heel moeilijk maken dan Wunjo
            We zullen zien
            http://www.vannecke.be
            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

            Comment


            • #7
              Ik heb getracht een tweetal foto's bij mijn commentaar te voegen over de topic "foto's trekken van vissen/aquarium", maar op de een of andere manier krijg ik de verwenste xx

              Ik heb de foto's op mijn webspace gezet en kan ze via cuteftp daar ook localiseren. Op de een of andere manier zijn er blijkbaar toch problemen. Heb ik iets verkeerd gedaan?
              Ben,
              Nikon D2X, D100, D70
              Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
              Tamron 17-35, 28-75, 90
              Sigma 170-500,
              Nikon SB 800

              Comment

              Working...
              X