Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips concertfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tips concertfotografie

    Ik heb het ook gezien. Bij regi zit er constant een spot op hem, en hij blijft op dezelfde plaats staan, dus dat zal ietsje "makkelijker" zijn. Linda die staat helemaal niet in een spot en loopt constant heen en weer. Dan is het waarschijnlijk afwachten tot ze in een witte spot staat vrees ik.

    Comment


    • #32
      Re: Tips concertfotografie

      Er zijn donkere momenten, maar ook waar er veeeel licht is. Er was gisteren continu volk in de pit, alleen bij vuurwerk vlogen ze eruit. Ze houden niet van gegrilde fotografen Ik kan iedereen aanraden die nog gaat een breed hoek mee te nemen.
      Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

      Comment


      • #33
        Re: Tips concertfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter M Bekijk bericht
        Er zijn donkere momenten, maar ook waar er veeeel licht is. Er was gisteren continu volk in de pit, alleen bij vuurwerk vlogen ze eruit. Ze houden niet van gegrilde fotografen Ik kan iedereen aanraden die nog gaat een breed hoek mee te nemen.
        Nu heb ik net die 70-200en nog een groot hoek is iets teveel van het goede lol .
        Zal er straks ook zijn,maar ben in gezelschap van men broer.Ik ga de 1ste helft 3 songs besteden aan fotografie en na de pauze ook.En men plaats is 2 rijen van het hoofdpodium af.Ik ga me nu klaar maken en dan richting men broer rijden daar nog wat eten en dan richting sportpaleis.

        Comment


        • #34
          Re: Tips concertfotografie

          Back @ home en veel foto's met bewegingsonscherpte .Sluiertijd voorkeuze genomen zoals iemand hier van het board ook deed dat ik daar ontmoet heb.

          Het was een unieke ervaring en er is nog veel werk aan de winkel ivm dat onderwerp te fotograferen .

          Grtz

          Comment


          • #35
            Re: Tips concertfotografie

            post je er eens eentje?

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #36
              Re: Tips concertfotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              post je er eens eentje?

              mm
              Hij staat in de beginnershoek.Wie zoekt die vindt !

              Comment


              • #37
                Re: Tips concertfotografie

                Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoejup Bekijk bericht
                Back @ home en veel foto's met bewegingsonscherpte .Sluiertijd voorkeuze genomen zoals iemand hier van het board ook deed dat ik daar ontmoet heb.

                Grtz

                gewoon manueel gebruiken. met die half automatische standen weet je nooit echt wat je toestel gaat kiezen.


                Dat is mijn tip

                Comment


                • #38
                  Re: Tips concertfotografie

                  tip 1: zorg dat je je materiaal kent.
                  tip 2: zorg dat je je materiaal goed kent.
                  tip 3: vergeet tip 1 en 2 en maak foto's.

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #39
                    Re: Tips concertfotografie

                    Wilt er mij iemand tips geven voor The Night Of The Proms in het sportpaleis?
                    Of gebruik ik terug de volgende instellingen :

                    -Sluitertijdvoorkeuze : 1/200ste
                    -Spotmeting
                    -Iso 400 max 800

                    ????

                    Graag tips dank u.En deze keer ga ik trachten ze te gebruiken .

                    Comment


                    • #40
                      Re: Tips concertfotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoejup Bekijk bericht
                      Wilt er mij iemand tips geven voor The Night Of The Proms in het sportpaleis?
                      Of gebruik ik terug de volgende instellingen :

                      -Sluitertijdvoorkeuze : 1/200ste
                      -Spotmeting
                      -Iso 400 max 800

                      ????

                      Graag tips dank u.En deze keer ga ik trachten ze te gebruiken .

                      Eu gewoon spotmeten en toestel op M zetten en dan zelf kijken wat je camera zegt...


                      1/200ste en ISO400 kan zowel goed als fel overbelicht als zwaar onderbelicht zijn he.. hangt allemaal af van de belichting daar, maar er zijn al enkelen geweest op the noftp dus mss zijn die beter geplaatst

                      Comment

                      Working...
                      X