Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe vuurwerk trekken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe vuurwerk trekken?

Sinds vorig jaar ben ik gebeten door de digitale fotografie, met name spiegelreflexcameras. Ik ben begonnen met canon 350d en heb nu voor het moment een 40d. Als lens heb ik een 28-135mm 1:3.5-5.6 IS USM en heb onlangs een 18-55mm 1:2.8 IS USM, die laatste trouwens een prachtige lens. Het is tof dat er dergelijke sites bestaan zoals BD. Ik ben nog maar beginneling maar ben er door gefacineerd en ben van plan om er me veel mee bezig te houden.
    Een vraagje: Binnenkort is er vuurwerk en ik zou eens proberen om er fotos van te schieten. Kan er iemand me zeggen welke sluitertijd, diafragma, enz ik moet gebruiken?

Groetjes Vincent

Re: Hoe vuurwerk trekken?

probeer de zoekfunctie even, vind je best een aantal goeie topics betreffende deze
    Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

google is your friend

klik
      nikon stuff

Comment

Beste,

Probeer je camera is op bulb mode te zetten, diafragmavoorkeuze op 11 en wanneer gewenst afdrukken.
        Raadpleeg je camera handleiding hoe je deze op "bulb" mode zet.

Mvg
        Body: Canon 40D
        Glas: Canon 17-85 3.5-5.6 is usm + Sigma 120-400 dg os hsm 4.5-5.6 + Sigma 10-20 ex dc hsm 4.0-5.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mitchell Lotterjonk Bekijk bericht
          Beste,

Probeer je camera is op bulb mode te zetten, diafragmavoorkeuze op 11 en wanneer gewenst afdrukken.
          Raadpleeg je camera handleiding hoe je deze op "bulb" mode zet.

Mvg
          Bedankt voor de tip zeer nuttig en gevonden

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
          X