Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

basketbal fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: basketbal fotograferen

    Dat is natuurlijk wat anders... maar als die speler aan de andere basket zit, dan zal het wel nutteloos zijn....

    Comment


    • #17
      Re: basketbal fotograferen

      Ik heb 7 jaar gebasket...
      volle concentratie voor je vrijworpen, net als je wilt gooien, flits...

      je verliest de match met één punt

      oké, dat laatste is er teveel aan, maar flitsen in zo'n sport kan gewoon niet
      Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

      Comment


      • #18
        Re: basketbal fotograferen

        Oorspronkelijk geplaatst door TBoeve Bekijk bericht
        Ik zat bijvoorbeeld op de 4de rij, op pakweg 10 meter van de basket. Met een degelijk flits kan het toch wel nuttig zijn.
        och... ik zat ook op de 4e rij (vak 119)... heb niet direct iemand met dslr gezien... volgende week ook weer van de partij...
        Groeten, Akira (aka Jan Lah)

        Comment


        • #19
          Re: basketbal fotograferen

          Oorspronkelijk geplaatst door Manutje Bekijk bericht
          maar flitsen in zo'n sport kan gewoon niet

          Je hebt natuurlijk gelijk dat een flits heel storend kan zijn. Ik ga het dan ook zeker niet doen, van mij gaan ze geen last hebben. Ik heb zelfs mijn camera thuis gelaten.

          Maar hoe denk je dat al die professionele fotografen dat doen? Mét flits hoor...

          Om dan maar te zwijgen van al die compactjes in de zaal, de meesten onder hen weten zelfs niet hoe ze die flits moeten afzetten.


          @Akira
          Zoals eerder gezegd had ik mijn DSLR niet bij. Ik zat in vak 149. Dat zal de overkant wel geweest zijn.
          En ja, ik ga volgende week terug.
          Canon EOS 50D - EF 28-135mm IS USM - EF-S 18-55 - EF 50 f/1.8 II - EF 70-300mm IS USM - speedlite 430 EX
          Onderwaterset: Canon Powershot G15, Ikelite behuizing, INON S-2000 flits.

          Comment

          Working...
          X