Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Als het indd een 70-300 is usm is dan kan je gewoon dooroefenen en geen duurdere nog halen want dat kan veel scherper dan hoor de do versie is niet beter als de is/usm is alleen zwaarder in elkaar gezet en de stukjes glas die anders zijn leveren voor de prijs niet het resultaatverschil,hier even voorbeeldje dan hoef je niet te twijfelen ik ben met een andere lens ook aan het zoeken naar de beste manier van gebruiken is normaal
en bovenstaand hebben ze het over een grafiek maar ik merk vaak dat testers van dat soort sites als ze een kneusje ertussen hebben het gewoon plaatsen ik heb op 300 mm met deze lens ook op 5,6 scherpe foto,s het is een goede lens zeker voor dat geld en zolang je geen voorblij vliegende vogels wilt schieten is het een prima lens
mvg rick
Comment