Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus off flash fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cursus off flash fotografie

soortgelijke discuties zijn hier al vaker gevoerd.

Omzet is niet gelijk aan zuivere winst hè
    Afgaande op de omschrijving lijkt de workshop niet echt iets voor mij, maar 'k heb me wel dvd's en boeken gekocht, uuuren versleten op websites. Als 'k nu op nieuw zou beginnen, en de theorie en praktijk op 1 dag min of meer onder de knie zou krijgen, lijkt de prijs me niet overdreven. Bovendien zullen wel wat deelnemers hun boterham met fotografie verdienen, dan is zo'n workshop als investering peanuts qua kost. Fotografie is meer dan gear alleen hè.

succes met de workshop Koen!
    Last edited by Sam Jae; 12 november 2009, 17:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bonna Bekijk bericht
      Da's ook niet goedkoop, en een snelle rekensom vertelt mij dat die gast dik 2000 euro verdient op 1 dag!!!!!!

What a ripoff!
      *sarcasme aan* ja, schandalig, en dat zéker 1 keer per jaar!!!!!!!!!!!! *sarcasme uit*

En wat zou daar mis mee zijn? Koen heeft waarschijnlijk zelf een pak geld uitgegeven om zijn kennis & vaardigheden op te bouwen en is het (vermoed ik) beu dat anderen daarvan profiteren om hem vervolgens de rug toe te keren?
      Groot gelijk heeft hij.

G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Een workshop is niet EEN dag werk. Opzoekwerk, het in een duidelijke taal op papier zetten, voorbreiden, praktische voorbereidingen, een eventuele tryout....de uren zijn moeilijk te tellen.

En Koen weet waar hij mee bezig is, daar ben ik zeker van.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Da's ook niet goedkoop, en een snelle rekensom vertelt mij dat die gast dik 2000 euro verdient op 1 dag!!!!!!

What a ripoff!
          Er is niemand die je tegenhoudt hetzelfde te doen hé ... zet maar eens een degelijke workshop op, je zal zien dat er heel wat bij komt kijken voordat je klaar bent om een hele dag uitleg te kunnen geven.

Ik geef regelmatig trainingen op mijn werk, voor een training van één dag komt er soms er hele week voorbereiding bij te kijken ... dus voor die prijs is het een mooie deal hoor, so what dat hij 2000 Euro op die dag binnenhaalt, er zullen nog redelijk wat kosten bij komen kijken ook. Een groep van 30 personen zet je niet thuis in je living hé, je moet een zaal huren om nog maar één voorbeeld te geven.

Niet te kort door de bocht gaan, zoals reeds aangegeven : omzet is géén winst hoor

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Er is niemand die je tegenhoudt hetzelfde te doen hé ... zet maar eens een degelijke workshop op, je zal zien dat er heel wat bij komt kijken voordat je klaar bent om een hele dag uitleg te kunnen geven.

Ik geef regelmatig trainingen op mijn werk, voor een training van één dag komt er soms er hele week voorbereiding bij te kijken ... dus voor die prijs is het een mooie deal hoor, so what dat hij 2000 Euro op die dag binnenhaalt, er zullen nog redelijk wat kosten bij komen kijken ook. Een groep van 30 personen zet je niet thuis in je living hé, je moet een zaal huren om nog maar één voorbeeld te geven.

Niet te kort door de bocht gaan, zoals reeds aangegeven : omzet is géén winst hoor

Mark
            Volledig akkoord Mark, maar de enige zekerheid die ik heb over de degelijkheid van z'n workshop is de tekst van Paly:

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
            ... En Koen weet waar hij mee bezig is, daar ben ik zeker van.
            Is dat niet een beetje mager, voor dat geld?
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

What a ripoff!
              dees zegt meer over u dan over koen!!!!

zoals hier al aangehaald, de voorbereiding het materiaal, verzekeringen ivm schade, modellen , ...

weet zeker dat je waar voor je geld gaat krijgen!

en kijk maar es goed rond wat zo'n workshop elders kost!
              dan is koen nog zeer normaal geprijst!!

kijk maar es bij squeesthelime!!!

voor je commentaar geeft zorg dat je weet waarover je spreekt
              nikon stuff

Comment

Is dat niet een beetje mager, voor dat geld?
                Commentaar hier krijg je gratis, maar dat is vaak ook erg magertjes.

Sorry Jos. Kijk eens naar Koen's foto's die hij hier gepost heeft, bij velen staat ook de strobistinfo en lichtsetup.
                Als jij een workshop zou geven, zou ik serieus twijfelen
                Dju, man, hier maakt men toch snel iemand anders zijn rekening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                  Commentaar hier krijg je gratis, maar dat is vaak ook erg magertjes.

Sorry Jos. Kijk eens naar Koen's foto's die hij hier gepost heeft, bij velen staat ook de strobistinfo en lichtsetup.
                  Als jij een workshop zou geven, zou ik serieus twijfelen
                  Dju, man, hier maakt men toch snel iemand anders zijn rekening.
                  Beste Paly,

Wij weten dat het internet een vijver vol haaien is.
                  Ik maak Koens rekening niet, ik wil alleen duidelijk maken dat er voor hem op het gebied van "public relations" nog wat werk is. Alleen de meningen van gewezen deelnemers aan deze workshops, zouden een voorzichtig mens (lijk ik) kunnen overtuigen om deel te nemen. Die commentaren zijn voor mij, als surfer, het enige houvast dat ik heb.
                  Ik denk dat Koen en ik het daarover (via PM) eens geworden zijn.

Maak je geen zorgen, voorlopig geef ik zelf geen workshops.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Over rekening maken sloeg niet op jou Jos, maar op rip-off Bonna.

Fijn dat je het met Koen via PM bent eens geworden.
                    En nee, ik ben geen gewezen deelnemer aan een Koen-workshop, maar weet wat Koen doet en kan.

MvrGr.
                    Patrick

Comment

Working...
                    X