Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie ideen voor fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• locatie ideen voor fotografie

Hallo Iedereen,

Kunnen jullie mij helpen.
    Heeft er iemand ideen of suggesties voor locaties voor portret fotografie in de omgeving van gent.
    Oude gebouwen, grafity plaatsen, enz.....
    Alvast bedankt voor jullie hulp

Gr Stef

Re: locatie ideen voor fotografie

In Gent is er toch een graffiti-straatje.

Comment

In het grafity straatje ben ik al geweest in gent.

Maar ik ben nog op zoek naar een oud gebouw of oude loods om een fotoshoot te doen.
      Alvast bedankt

Gr stef

Comment

is gent niet 1 grote locatie?

als je zoekt: men neme 1 paar wandelschoenen, een goede fototas, een fototoestel (kan compact zijn), eten en drinken en gaat op wandel doorheen gent. neem foto's van goede plekken en duidt ze aan op de kaart.

Thuis kan je dan gaan kijken welke plekken interessant zijn zowel qua decor als qua loop afstand (2 prachtige plekken om 3 uur wandelen van elkaar zijn niet goed voor 1 shoot).

vanop het perron van dampoort zie je grafitti bovenop een gebouw, en eigelijk is gent een nogal grote speeltuin voor grafitti kunstenaars.
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

de haven... muide... lootsen, treinen, vanalles... kan er makkelijk een paar dagen shooten...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Aan de Muide kan je inderdaad dagen fotograferen, daar heb je zowaar alles kort bijeen...
            Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Working...
            X