Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen Spotten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vliegtuigen Spotten

Oorspronkelijk geplaatst door slingersdavey Bekijk bericht
    met die instellinge probeer je dan toch nog maar eens kom je nog maar eens zeggen of het te lang duurd ik doe enkel spotten en als ik er een f16 in volle vlucht kan mee knippen denk ik dat zo'n vliegende vrachtwagen op zaventem zeker moet lukken
    het is niet mijn formule(2xbrandpuntafstand), ik heb het alleen maar ingevuld en kom dan op die uitkomst, die een foto oplevert als versie sneeuw.....
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Zal ik dan maar de eerste zijn die een juist antwoord geeft? Sluitertijd en diafragma maken geen bal uit.
      Ben jij aan het zeveren of meen je dit echt?
      Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jense Bekijk bericht
        Ben jij aan het zeveren of meen je dit echt?
        awel ik denk dat hij wel gelijk heeft hoor . ge moet de oorspronkelijke vraag nog eens lezen misschien ?

of het vliegtuig er volledig op staat heeft met beeld uitsnede , brandpunt afstand of zoom te maken en niks met sluiter tijd of diafragma

Comment

Working...
        X