Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen onder douch

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotograferen onder douch

Zoals u kunt zien (vb foto) iemand onder de douche fotografen waar je de waterdruppels (bewegende objecten) scherp en zichtbaar kunt vastleggen op de foto ,Welke instellingen en/lens moet ik hiervoor gebruiken ?
    De opnamen zal gebeuren in de douche van de sportcomplex.
    ik beschik over een canon D5 lens van 17/40 2,8 L en een lens van 24/105.L 70\200 L

Kan iemand mij helpen a.u.b.
    Dank voor u begrip.

PS: ik heb de foto getrokken van een tijdschrift.

[Mod] foto is reproductie uit een tijdschrift, daarom achter een link
    Last edited by zunoel; 25 april 2009, 08:39.
    www.photochacra.com
    Canon D5 markII Canon 5D Canon 40D Canonlens 70,200,2,8 L canon 24/105L lens sigmalens 18,125 canon 75,300 flash 430 ex

Re: Fotograferen onder douch

De omstandigheden in acht genomen zou ik het doen door een flits off camera te plaatsen en als door de snelheid van de flits de beweging te bevriezen.

In de praktijk vraagt zoiets een beetje voorbereiding omdat je ook moet bepalen waar je de flits gaat zetten om niet direct een reflectie in de tegels te krijgen.

Met de verlichting in de doucheruimte van een sportcomplex ga je niet voldoende licht hebben om een snelle sluitertijd te bekomen.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
    X