Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lensflare voorkomen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lensflare voorkomen

    Prachtig dit! Ik heb veel last van lensflare, vooral bij opnames in het donker. Ik ga vanavond of morgen deze tip uit proberen.

    Comment


    • #17
      Re: Lensflare voorkomen

      Rupselkopke: merci voor de tip. Ik hoop dat je het niet erg maar ik heb deze opgeslagen in een Word-document op mijn laptop (ik kan rapper aan een document dan het desbetreffende topic openen in Chrome )
      Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
      hier vind je mijn foto's en hier ook

      Comment


      • #18
        Re: Lensflare voorkomen

        Bedankt Rupselkopke
        Groeten Hervé.

        Comment


        • #19
          Re: Lensflare voorkomen

          Oorspronkelijk geplaatst door Baziel Bekijk bericht
          Bedankt Rupselkopke
          Geen dank nodig.

          Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
          Rupselkopke: merci voor de tip. Ik hoop dat je het niet erg maar ik heb deze opgeslagen in een Word-document op mijn laptop (ik kan rapper aan een document dan het desbetreffende topic openen in Chrome )
          Geen probleem wat voor u het snelst/best werkt moet je gebruiken.
          Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
          Prachtig dit! Ik heb veel last van lensflare, vooral bij opnames in het donker. Ik ga vanavond of morgen deze tip uit proberen.
          Het zal redelijk goed lukken indien de flare afkomstig is van slechts 1 sterke lichtbron.
          Indien je meerdere sterke lichtbronnen verspreid over de ganse compositie hebt zal het haast ondoenbaar zijn om alle flare te verbergen.

          Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht
          Bedankt voor deze prachtige tips.
          Geen probleem...graag gedaan.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment

          Working...
          X