Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tips foto's voor communie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tips foto's voor communie

Oorspronkelijk geplaatst door iMatts Bekijk bericht
    Je moet deze eerst installeren in je lettertypen. (google: lettertype installeren)
    danku voor de snelle reactie, het is me gelukt hoor, zo zie je dat je nog altijd kunt bijleren, had daar nog nooit aan gedacht om lettertypen te downloaden, vind het wel leuk.
    grts

Comment

proficiat allen met de mooie kaartjes hoor.

p.s. Is photoshop creative gewoon bij een dagbladhandelaar te koop ? of kan je die ook online bestellen ?

Comment

vandaag nr 11 gevonden in de standaard winkel. Geweldig dit tijdschrift. Dank voor de tip

Comment

hallo iedereen,

wat denken jullie van dit kaartje voor m'n zoon zijn eerste communie.
          graag had ik eens wat reacties gekregen, en tips wat er nog kan aan verbeteren.

grts
          Last edited by tennisfreakske33; 3 april 2009, 21:34.

Comment

Leuke foto's, maar er hangt gelijk een waas over?
            Probeer eens wat meer contrast toe te voegen, dan zal het al veel beter zijn
            Wel zeer tof gedaan van zijn naam op die balken te 'schrijven'.

(ben zelf ook maar een beginner )
            Facebook
            Flickr
            500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tennisfreakske33 Bekijk bericht
              hallo iedereen,

wat denken jullie van dit kaartje voor m'n zoon zijn eerste communie.
              graag had ik eens wat reacties gekregen, en tips wat er nog kan aan verbeteren.
              Er zit heel weinig contrast in, als je daarvan een afdruk laat maken dan zal die er heel flets uitzien.
              Ik weet niet met wat type camera je werkt, maar ik zou bij de portretfoto's voor een kleinere scherptediepte gekozen hebben, zodat de achtergrond minder stoort. Maar als je met een compactje of met een DSLR met niet zo lichtsterke kitlens werkt, dan heb je wat dat betreft niet echt veel mogelijkheden.

De opbouw van het kaartje ziet er wel goed uit.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Jammer idd van de DOF en het contrast is een beetje zoek, daar zou ik wat aan doen.
                Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

bedankt allemaal voor de reacties, heb door iemand anders foto's laten nemen, die denk ik toch al een degelijk toestel heeft, (ong 1000€) maar is ook maar voor de hobby dat ze het gebruikt.
                  maar ben al blij dat er positieve reacties zijn, want ik ben het die met photoshop er een kaartje van maak

Comment

Beste,

als je de laag van de " geschilderde letters " op vermenigvuldigen plaatst met de onderliggende laag dan is het precies of de letters echt geschilderd zijn. Dan nog wat spelen met de dekking en klaar.

Comment

@ miriam1

graag gedaan dat tipje. Ik vind het ook een goed tijdschrift waar je heel wat kan van opsteken en als je wat gaat rondneuzen op de verschillende websites kom je echt toffe dingen tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wolffirefighter Bekijk bericht
                        Beste,

als je de laag van de " geschilderde letters " op vermenigvuldigen plaatst met de onderliggende laag dan is het precies of de letters echt geschilderd zijn. Dan nog wat spelen met de dekking en klaar.
                        is wel een leuke tip, maar weet niet hoe je dit doet, of bedoel je daar mee verenigen.
                        anders is het mogelijk nog wat meer uitleg te geven.

grts

Comment

Working...
                        X