Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

upload van foto'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • upload van foto'

    weet er iemand hoe ik mijn fotot's naar de webruimte krijg van euphony, als gedaan alleen de upload van de foto's lukt me niet weet niet goed hoe, volgens euphony gaat het met internet exploder , maar als ik alle stappen volg die zij aangeven kom ik bij mijn gegevens uit of op het juiste adres van de side maar deze staat under construction .

  • #2
    Re: upload van foto'

    werkt het met HTML-pagina's up te loaden wel ? want zover ik begrijp geraakt er helemaal niks geupload.

    Je kan ook filezilla downloaden (typ dat eens in google). Dat is een ftp-programma en dat is iets practischer (professioneler) om bestanden naar je webruimte over te hevelen.

    als je filezilla gebruikt moet je effe een site gaan instellen maar ik weet niet meteen wat je daar als username/passwoord moet ingeven.

    hier heb je in elk geval een link van websites online zetten via ftp (via tele2 maar ik dacht dat dat ongeveer hetzelfde is he):


    anders moet je je uploadlink maar eens posten (zonder je paswoord dan leifst)
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: upload van foto'

      hier de upload link http://home.euphonynet.be/wintenf/ , tot daar geen probleem alleen die foto's er op krijgen ik ben er nu een paar op photobucket aan het zetten voor eens te kijken hoe dit gaat .
      alvast bedankt

      Comment

      Working...
      X