Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie cursussen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotografie cursussen...

Naar aanleiding van een topic in challenge, dat uiteindelijk ietwat uit de hand is gelopen.
    Daar had ik al onderstaande vraag gesteld, maar nog geen antwoord op gekregen. Dus ik ga er maar een dubbele post van maken, op de juiste plaats nu...

K'zal ze hier dus nog maar eens herhalen.

Heb daarnaast eigenlijk nog een vraagje voor de moderatoren hier. Vroeger stonden hier een aantal fotografie-cursussen online waarin de basisprincipes goed werden uitgelegd. Nu vind ik die eigenlijk niet meer terug sinds de "verbouwing" van de website (zal er wel weer over gekeken hebben, maar kom). OA de DOF (zelfs met de berekening ervan) stond daar goed in uitgelegd.
    Zou het niet nuttig zijn om die ergens met koeien van letters terug beschikbaar te stellen op de startpagina ? Dat is blijkbaar voor veel mensen nuttig (ook voor mezelf trouwens).

Ik weet dat die pagina's vroeger bestonden (het was zelfs meer dan 1 cursus). Blijkbaar kwamen deze van een aantal leden die die hier beschikbaar hadden gesteld. 1 ervan heb ik ooit volledig op mijn PC gezet, omdat ik die zo interessant vond, maar ik vrees dat ik ze ook niet meer terugvind. Ik dacht dat ze vroeger bij de nuttige links stonden, maar zeker ben ik het niet meer...
    Groeten,

Polleke

Re: Fotografie cursussen...

Ze staan er nog wel degelijk:
    http://www.belgiumdigital.com/infocus

Groeten,

Jacques
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Ah, mooi zo. Daarmee heb ik toch al de ene terug...

Daarnaast was er nog een 2e in HTML formaat. De tekeningetjes (ik herinner me nog een slak die een huis "steelt") zagen er misschien wat belachelijk uit, maar ik vond deze wel heel verhelderend...
      Groeten,

Polleke

Comment

Op mijn site heb ik geprobeerd om ea ivm fotografie technieken uit te leggen.
        Je vind er info ivm lenzen, flitsen, macro, highspeed fotografie, basistechnieken,....en gratis fotosoftware.
        In de rubriek "cursussen" vind je links naar de beste internet sites, die zowat alle aspecten van de fotografie behandelen.
        Hier is het adres:
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
          ... www.beertjesfotosite.tk
          Leuke en nuttige site, heb hem direkt tussen m'n "favorieten" geplaatst.
          'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
            Je vind er info ivm lenzen, flitsen, macro, highspeed fotografie, basistechnieken,....en gratis fotosoftware.
            In de rubriek "cursussen" vind je links naar de beste internet sites, die zowat alle aspecten van de fotografie behandelen.
            Hier is het adres:
            www.beertjesfotosite.tk
            Knap initiatief, en meteen bij mijn bladwijzers!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
            X