Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanavond naar het moederhuis, tips?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vanavond naar het moederhuis, tips?

Goeiemorgen, eerst dagje gaan werken en dan mag ik men kers vers pete kindje gaan bezoeken. Nu wil ik natuurlijk men fototoestel meedoen en paar mooie klikjes nemen. Heb men toestel nog niet lang en heb eigenlijk nog weinig tot geen portret foto's genomen. Iemand die enkele tips heeft wat en hoe ik best dit kan doen? Gaat om een Sony A300, statief heb ik maar zou ik liever thuis laten. Zal gebruik maken van de kitlens.
    Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Re: Vanavond naar het moederhuis, tips?

Hum, proficiat eerst en vooral, maar tegen dat je in het moederhuis bent is het al donker buiten.
    Met je kitlens zal je wel een flitser nodig hebben. Flitsen tegen het plafond zal al beter zijn dan rechtstreeks flitsen tenzij dat je een omnibounce gebruikt.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Re: Vanavond naar het moederhuis, tips?

Proficiat!!!!

Zelf heb ik dit drie keer mogen meemaken...alé de begeleiding en foto's maken dan

Wat ik zelf niet gedaan heb en waar ik spijt van heb is de witbalans aanpassen!!! En lefst voor het moment der waarheid.
      In een ziekenhuis heb je altijd van die gekke kleuren op de muur. Wit kennen ze niet, altijd gelig of groenig...als je dan foto's trekt (vooral zonder flits) dan zijn de foto's erg verkleurd...

Succes

Comment

Working...
      X