Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografielessen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotografielessen...

Hey,

Ik ben 13 jaar, en ik ben een half jaar in het bezit van een Canon EOS 400D. Ik kan helemaal NIKS van fotograferen, t.o.v. jullie hé. ^^
    Daarom wou ik fotografielessen gaan volgen...

Maar, mijn probleem is, dat ik nergens geen fotografielessen in de omstreek van Lommel terugvind...
    Misschien hier iemand?

Re: Fotografielessen...

Syntra Neerpelt?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Kijk eens bij cvo Heusden-Zolder http://www.cvohz.be/content.php?hmID...ID=8&sssmID=11
      Het schijnt dat het er goed is.
      Heb me hier ook ingeschreven.

Comment

Zo goed als elk CVO organiseert minimum een basis cursus digitale fotografie. wat zeker een goed begin is. na de basis ben je al wat gewapen om via zelfstudie verder te evolueren, of je volgt nog een vervolgcursus om sneller te evolueren.

Comment

13 jaar ... wordt je dan al toegelaten tot die cursussen ? Ik denk dat je 16 j moet zijn of heb ik het mis ? Hier is het toch 16 jaar.

Comment

Oeps, hier had ik overheen gekeken
            Nu ik denk niet dat je dan op het cvo of syntra iets kan gaan doen, het betreft hier allemaal volwassenenonderwijs.

Misschien via het forum een lieve peter zoeken uit de omgeving van Lommel die regelmatig wat tijd wil vrijmaken om je dingen te leren.

Comment

regelmatig verschijnd hierboven een banner van CVO Leuven-Landen, en deze bieden toch een opleiding digitale fotografie voor jongeren aan
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

in elk CVO kan je terecht vanaf je 12 jaar bent, maar je zal even langs't secretariaat moeten voor wat papierwerk (en neem de papa of mama mee om te tekenen)

Comment

in de tussentijd zou ik youtube eens bekijken je zal er van verbaasd staan hoeveel filmpjes van fotografie lessen eropstaan. Ik weet natuurlijk wel niet hoe goed je engels is..
                  poof

Comment

Veel lezen op dit forum helpt je ook al een grote stap vooruit. Enorm veel informatie en genoeg voorbeelden terug te vinden.
                    Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Comment

Misschien vind je hier iets in de buurt?

Bv in Geel
                      Last edited by Surione; 22 augustus 2008, 12:56.
                      Facebook
                      Flickr
                      500px

Comment

Working...
                      X