Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboeken laten maken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotoboeken laten maken

Ik gebruik steeds foto.com, steeds met mooi resultaat! Eén keer had ik een probleem met de afdrukkwaliteit (fletse kleuren op alle foto's), maar nadat ik dit gemeld had, hebben ze onmiddellijk een nieuw album gedrukt en opgestuurd! Nog steeds een tevreden klant dus!
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eminence Bekijk bericht
      begrijp het niet goed, wat het probleem is met de opmaak, volgensmij maak je een opmaak in programma naar keuze... en maak een pdf, dit kan toch overal worden afgewerkt ...
      Ik denk niet dat al die afdrukservices een PDF aanvaarden. Er zullen er wel zijn.
      Ik maak mijn pagina's in PS, dan save ik die als JPG en dan laad ik die in het programma van de drukker in als achtergrond voor die pagina. Als je die pagina's mooi nummert dan kan je vaak het boek automatisch laten vullen op die manier.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ik laat fotoboeken altijd maken bij Fotogeschenk.nl. Gratis goede software, snelle levering en uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader. Ook voor foto's geprint op canvas, aluminium en plexiglas. ze leveren net zo makkelijk in Belgie.

Comment

Working...
        X