Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboeken laten maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotoboeken laten maken

    Bij het nieuwsblad krijg je er zelfs eentje gratis als je meedoet aan de wedstrijd van myphotobook.be

    Het zal wel geen groot boek zijn dat ze weggeven, je krijgt nl een bon van 15euro maar je kan de kwaliteit eens bekijken en dan een groter boek later bestellen indien je er tevreden over bent
    Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

    Comment


    • #17
      Re: Fotoboeken laten maken

      Hoi ,

      ikzelf werkte al enkele jaren met www.extrafilm.be maar ben nu onlangs overgestapt naar site van HEMA . www.hema.be
      Je hebt keuze uit verschillende modellen , kleuren , keuze uit verschillende lay out's en je kan een eigen foto als achtergrond gebruiken en daar dan je andere foto's opplaatsen ..... heel mooi resultaat .
      Je kan foto's witte kader geven , laten omschaduwen , en hele leuke dingen mee doen ...

      Je kan het boek zelf afhalen in filiaal naar keuze of thuis laten bezorgen met de post ,

      veel succes
      Wendy .


      Comment


      • #18
        Re: Fotoboeken laten maken

        Zelf heb ik nu ervaring met extrafilm en fuji fotoservice (via colruyt). En persoonlijk wil ik geen van beide meer gebruiken in de toekomst.

        Fujifilm:

        Pro's
        - Veel lay-out mogelijkheden
        - Voldoende keuze uit albums
        - veelzijdige bedrukking (meteen bedrukking op harde kaft en zelf zijkant)
        Contra's
        - De uiteindelijke kleuren vielen soms zwaar tegen, een echte domper
        - Bij plaatsgebrek moet je meteen 10 en meer pagina's toevoegen

        Extrafilm:

        Pro's
        - Mooie weergave van de kleuren, goede kwaliteit dus
        - Snelle verwerking en verzending!
        - Betaling NA ontvangst
        Contra's
        - Relatief weinig keuze op gebied van lay-out
        - Geen vrije bezetting van de pagina's, je krijgt een aantal keuze mogelijkheden voor het plaatsen van je foto's! (zeer beperkend dus)
        - Meestal moet je werken via een extra bedrukte omslag rond je harde kaft

        Ik ben dus nog steeds op zoek naar een goede service voor een goede prijs...

        Groeten,
        Jonas
        Working with a 3.5 inch long 'shutter'finger & brown HD eyes

        Comment


        • #19
          Re: Fotoboeken laten maken

          iemand ervaring met Henzoyourphotos? Werd mij aangeraden, nog niet geprobeerd...
          ______
          www.vue.photo

          Comment


          • #20
            Re: Fotoboeken laten maken

            Hebben zelf al 2 keer een fotoboek laten maken bij http://www.elka.be en zijn zeer tevereden over de kwaliteit en levering. ook een leuk programma om mee te werken

            Comment


            • #21
              Re: Fotoboeken laten maken

              Voor mij is www.albumprinter.nl de beste keuze
              - veel mogelijkheden kwa layout, formaat foto's,...
              - mogelijkheid tot downloaden van achtergronden
              - zeer goeie kwaliteit.

              Prijs is wel duurder dan het kruitvat, maar na 10 jaar denk ik wel dat de foto's nog zichtbaar zijn, terwijl bij een boekje van het kruitvat niet.

              veel succes met uw keuze

              Comment


              • #22
                Re: Fotoboeken laten maken

                Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                iemand ervaring met Henzoyourphotos? Werd mij aangeraden, nog niet geprobeerd...
                Ik heb er eentje in bestelling, na 2 ervaringen met Kruidvat en Blurb.
                Ik ben in blijde verwachting.

                Ervaring BLURB:
                ronduit slecht. De kaft was beter afgedrukt dan de interne pagina's.

                Ervaring Kruidvat:
                goede prijs/kwaliteit. Maar ik ben op zoek naar iets kwalitatief beter.

                Henzo en Kruidvat hebben dezelfde software (op enkele functies na).
                Hopelijk zit het verschil in het afdrukproces.
                Ik laat het je weten als ik de resultaten zie.

                Sven

                Comment


                • #23
                  Re: Fotoboeken laten maken

                  http://www.colormailer.be is op basis van mijn ervaring de beste kwaliteit met de meeste instel-mogelijkheden. De prijs is niet goedkoop, maar goed, you get what you pay for I suppose...
                  equipment: camera's, lenses & some imagination

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotoboeken laten maken

                    Ik heb er eentje laten maken bij HEMA:

                    http://www.albumprintservice.be/HEMA...fotoalbum.html

                    Was een fotoboek van een vrijgezelleavond, als cadeautje.
                    Ik was er heel tevreden over. Goede kwaliteit, mooi stevige kaft.

                    Ik denk dat het van prijs en kwaliteit dicht tegen de service van het kruidvat ligt.
                    Canon EOS 400D - Sigma 17-50mm f/2.8 OS - Sigma 50mm f/2.8 Macro - Sigma 150mm f/2.8 Macro - Speedlite 430EX II
                    Flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotoboeken laten maken

                      Oorspronkelijk geplaatst door Herrebaut Bekijk bericht
                      Ik bezit een MacBook, via aPPle is dit zeer duur doch heel goed gemaakt.
                      Heeft iemand andere ervaringen ivm fotoboeken maken op een aPPle.
                      Hey hier hetzelfde, ik ben ook overgeschakeld van Windows naar Apple en nog op zoek naar een alternatief om fotoboeken te maken. Wat bij Windows toch wel een overvloedige keuze was moet ik nu toch wel ff zoeken. Vinden doe ik het wel, geen probleem

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotoboeken laten maken

                        ik gebruik dan weer blurb.com en foto.com,
                        vooral blurb vind ik van kwaliteit zeer goed, je hebt wel iets minder mogelijkheden van indeling etc.
                        Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
                        BLOG

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fotoboeken laten maken

                          Heb mijn fotoboek van de vakantie bij Cewe laten drukken, ben er zeer tevreden van. Had mijn vorig boek bij Photobuch laten drukken en was wel terleurgesteld over de kwalitieit (zeker nu ik het vergelijk met Cewe)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fotoboeken laten maken

                            Ik zweer reeds 3 jaar bij albumprinter.nl. Leuke boeken, goede kwaliteit, software met veel mogelijkheden. Af en toe word de mening van de gebruiker gevraagd en krijg je een korting in ruil...

                            Reeds 3 jaar een tevreden gebruiker en momenteel wacht ik op mijn eerste boek met glanzende foto's, ik ben benieuwd...
                            Nikon D70+D70s, Sigma 70-200 2.8, Tokina 12-24 f4, Nikon 50mm 1.8, SB-600, Manfrotto 055CLB en 681B, Sony GPS-module
                            Webmaster en huisfotograaf Daring Club Leuven Atletiek

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fotoboeken laten maken

                              De fotoboeken van Pixum zijn fantastisch. En goede service. Een aanrader

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fotoboeken laten maken

                                heb ervaring met colormailer: te blauw uitgevallen (nochtans juiste profielen toegepast...) was ok voor - laat ons zeggen -+ vakantiekiekjes van "kids aan zwembad" en soortgelijke thema's, als je begrijpt wat ik bedoel.

                                Heb tevens ook ervaring met blurb:
                                - softcover vond ik te licht uitvallen, is zoals een stripalbum.
                                - De imagewrap is wel leuk, mooie print, enkel de Beschermingslaag (kan even niet op de naam komen van dat product) schilferde af. heb klacht doorgestuurd, twee weken later een herdruk ontvangen, perfect deze maal... pagina's zijn meer dan ok, al moet je je foto's ook in perfecte kwaliteit doorsturen. zodra je niet meer op 300 dpi zit, zie je kwaliteitsverlies...
                                Ook een tweede album is super van kwaliteit, kleuren zijn ok, pagina schikking is ok, enkel opletten dat er kan gecropt worden !!!

                                Blijf bij een eigen layout zeker 1 cm van de randen weg als je tekst en/of kaders gebruikt. er kan immers tot 1 cm weggecropt worden tijdens het inbinden...!!!

                                Minder mogelijkheden van layout lees ik hierboven? geen slechte ervaring mee gehad, maar ik begin van scratch en maak m'n layout in PS... dus heb de standaardlayoutjes van blurb nog nooit gezien...

                                naar 't schijnt is asukabook ook super, maar nog niet geprobeerd. wel deze week uitnodiging ontvangen om hun producten te gaan ontdekken op Photokina...
                                Last edited by Sankth; 20 september 2008, 14:42. Reden: die verdomde spelling...

                                Comment

                                Working...
                                X